1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows Phone [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 28 jun 2014.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou toch een nieuwe telefoon kopen als je Win10 op je 920 wil, ik heb nu al een tijdje de preview build en het werkt allemaal wel prima maar de telefoon is gewoon erg traag. Zeker als ik hem vergelijk met mijn Lumia 630. Je wil gewoon een high-end experience met je telefoon, wacht dan gewoon lekker op die nieuwe 940 of 950.

    Daarnaast gaan er toch al tijden geruchten over een Surface phone? Lijkt me best logisch dat je straks gewoon kunt photoshoppen op je telefoon... moet je dit willen, dat is eerder vraag.
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik hoop dat de 930 dan wel soepel blijft draaien. Anders blijf ik wel gewoon bij 8.1. Werkt prima.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Uhm W10 is al sinds de preview build te krijgen op de 920... dus weet echt niet hoe je daarbij komt.

    En de 920 is geen early adopter phone dat was de 900.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb 't over de normale release obviously. En: http://www.windowscentral.com/windows-10-mobile-upgrades-these-10-lumias

    Als ik dit zo lees krijgen we de update nooit. Zoals met zoveel dingen. Als ik de software van de 640 (heeft m'n vriendin) vergelijk met die van de 920 is het nu al een groot verschil.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, ik zou toch gewoon wachten op het nieuwe high end model. Als je je 920 vergelijkt met de 640 zul je ook merken dat de 640 stukken sneller is dan jouw 920 ;)

    De upgrade komt er sowieso wel, maar je merkt ook direct dat het toestel al een stukje verouderd is.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja inderdaad... m'n 920 is echt traag geworden mja. Werkt nog wel.

    Krijg nu soms gele vlekken in m'n scherm. Afhankelijk van de prijs ga ik een nieuw telefoon bestellen, weet niet weer high-end. Het is leuk als het nieuw is, daarna is het een telefoon. :p
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ligt eraan, je gebruikt het ding dagelijks waarschijnlijk ;) dan is een high-end vaak wel zo fijn. Ligt hem natuurlijk wel een beetje aan de prijs, bij mij is 500,- wel wat de max... of ik moet die XL willen.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maar ik gebruik al sinds WP7 diverse omwegen om direct de nieuwste versie te draaien waaronder developer preview waar je de nieuwste releases (officiële) direct hebt.

    Maar het is idd wel zo dat de 920 na al die tijd wat langzamer is geworden. En heb ook gele vlekken op mijn scherm is denk ik een soort van inbranding.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    OK. Wat is dan de beste manier om de reguliere build van W10 op mijn 920 te zetten?
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Op dit moment is die er niet omdat er nog geen reguliere build is... maar voorheen kon je gewoon (al sinds WP8 ) dit doen. Dit zijn gewoon de officiële releases zonder gedoe...

    Voor de duidelijkheid...
    "The OS update is universal; it works across all devices and, for all intents and purposes the Preview for Developers is the same OS update as the official release. This is not a beta version of the OS.

    The one difference is the Preview for Developers does not include new firmware."

    Dat de 920 WP10 krijgt is wel duidelijk, maar ik wil toch echt wel eens een nieuwe high-end phone.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    OK, mooi dan. Ben benieuwd. Ik hou 't in de gaten.
     
  12. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik heb een probleem met mn lumia 920. Van de een op de andere dag doet mijn microfoon het blijkbaar niet meer, omdat als ik met mensen bel zij mij niet kunnen horen, ik hen wel. Dit is echter alleen het geval als ik hem op niet-luidspreker modus heb staan. Als ik hem op luidspreker zet, kan ik wel gewoon een gesprek voeren.

    Ook kan ik mijn telefoon opeens niet meer opladen. Gelukkig doet hij het wel via draadloos opladen, met zo'n oplaadplaatje die je gratis kreeg bij de Lumia 920 een paar jaar geleden.

    Op internet kan ik niet echt een oplossing vinden. Ik heb natuurlijk al soft-reset geprobeerd en stof etc proberen weg te halen. Ik vermoedt ook dat dit een software fout is, omdat deze 2 problemen gelijktijdig opkwamen en de microfoon het bijvoorbeeld wel doet in luidspreker modus.

    Iemand die mij kan helpen?
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Welke versie van Windows Phone gebruik je? Dit kan je vinden onder Instellingen > Info (graag nummer wat achter Besturingssysteem staat posten) daarnaast even kijken welke Lumia firmware je draait zie Instellingen > Systeem > Extra's & Info en hier ook neerzetten. Mocht je Windows 10 Mobile (preview build) draaien dan zal je een hard reset uit moeten voeren.
     
  14. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Versie: 8.10.14234.375
    Firmware (Lumia Denim) (Update notifier): 1.2.12.1. Weet niet of je deze bedoelt, anders zie ik application version: 3.14.74?

    Dus in elk geval niet een windows 10 preview build. Kun je hier iets mee?

    Alvast bedankt voor de moeite!

    Ik wil ook wel een nieuwe mobiel binnenkort, maar ik wil dan eigenlijk een nieuw model met windows 10 :mad:
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb je al eens gekeken of er een update is voor je telefoon? Dit vraag ik omdat Lumia Denim namelijk al best oud is. Er is als het goed is een update voor je die je brengt naar Lumia Cyan, misschien fixt die update wel het probleem.

    Op de Windows 10 toestellen moeten we nog even wachten er zijn wel wat foto's naar buiten gekomen van de Lumia 950XL.
     
  16. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Hmm, hier gaat iets fout dan. Als ik update zoeken doe krijg ik de melding dat mn toestel up to date is...

    I know dat ze pas over een tijdje komen...
     
  17. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik lees btw dat Denim de laatste versie is, niet Cyan?
     
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Oeps haha je hebt gelijk, had ze omgewisseld. Maar als ik jou was zou ik Nokia even bellen over dit probleem of anders een hardreset doen. Als dat niet werkt dan is het sowieso geen software probleem maar is er echt iets kapot.
     
  19. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Hmmm... Ik heb hem maar ge-hard reset. Jammer is wel dat ik op een of andere manier mijn foto's en video's niet kon back uppen naar Onedrive, dus die ben ik allemaal kwijt.

    Eigenlijk voor niks, want de microfoon doet het nog steeds niet in niet-luidspreker modus en met kabeltje herkent de computer hem nog steeds niet, opladen via het stopcontact werkt ook niet (ik heb dus gelukkig zo'n oplaad-pad).

    Anyway, ik heb dus een nieuwe telefoon nodig, want ik denk niet dat dit probleem goedkoop door zo'n turken-telefoonwinkeltje is op te lossen. Ik kan over eenzelfde problemen ook niet vergelijkbare incidenten vinden.

    Wat raden jullie aan als ongeveer vergelijkbaar toestel voor mijn lumia 920? Liefst niet te duur, want ik zou graag over een tijdje wel een windows 10 toestel willen hebben. Alle advies is welkom :)
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie steeds meer android apps werken op WP10 (online dan) kun je nu straks met Windows 10 gewoon alle android apps downloaden? Want dan is er geen reden voor mij meer om een iPhone te hebben.
     

Deel Deze Pagina