Dude, echt... Ik weet eigenlijk niet eens waar ik moet beginnen om te beschrijven waarom je post echt kant noch wal raakt
Laat ik het er op houden dat ik nog nooit een game heb meegemaakt die tijdens de release (en ver daarna!) dermate niet afgerond was. En dan heb ik het niet over een texture die niet helemaal lekker valt ofzo. Nee, gewoon niet functioneren. En dan zou jij zeggen; "och, ja, ik heb net 50 euro uitgegeven aan een game die we eigenlijk niet kunnen spelen (zoals het bedoeld is), ach, boeiend, pak ik wel wat anders"???
Ac Unity (en Ubisoft) is zowat afgebrand door de slechte release destijds. Ik kan je verzekeren, die release valt in het niet bij pCARS. Op de X1 in ieder geval. Het begint nu eindelijk ergens op de lijken (gisteren met
@HRT WietHoK NL nog een paar online race gedaan met 16 man en dat ging prima), maar de eerste maanden (!) was er altijd wel wat als we online met een groepje wilde racen. En eigenlijk nog steeds. Mensen die er random uit worden geknikkerd, auto's die bij minimaal contact volledig aan elkaar blijven plakken, stuurtjes die constant opnieuw aangesloten/ingesteld moeten worden, volledige savegames die corrupt raken, volledige games die freezen en een complete re-install behoeven, startlichten die pas halverwege de 1e ronden zichtbaar zijn (en waardoor je dus automatisch een penalty voor een valse start krijgt), dikke frame-drops bij lobby's met meer dan 10 man, etc-etc-etc.
Even een tip voor de volgende keer: als je niet weet waar het over gaat, zeg dan gewoon niets
Klik om te vergroten...