[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Denk dat ie meer bedoelt dat er uberhaupt een v3.0 nodig is om de game goed te laten werken, daar heeft MS niks mee te maken natuurlijk.

Rossi46 vindt dit leuk.
  2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat klopt. Als SMS gewoon beter zijn werk had gedaan dan was het niet zo'n drama geworden. En Indd MS is gewoon streng en terecht.
    SMS is gewoon veel minder ontwikkeld dan bv een turn10. Kunnen ze niets aan doen denk ik, ze komen pas kijken.
    Maar ze hebben willens en wetens Pcars uitgebracht terwijl ze wisten, dat hebben ze moeten geweten, dat het nog vol met fouten zat. Als je dit allemaal over het hoofd ziet dan ben je nog op kleuter niveau.

Zoals eerder gezegd, game is prima. Erg goed zelfs maar veel te vroeg op de markt gegooid.

En wat ik helemaal niet begrijp is dat op het Pcars forum men de aankondiging en de update zo prijst. Dat SMS zo geweldig is dat ze met patches komen etc etc. Wtf.. Ze zouden helemaal pissed moeten zijn dat het nodig is dat die patch uitgebracht is. Dat betekend dus dat je een game hebt gekocht die zwaar zuigt. Je hebt betaald voor een product wat maar voor de helft af is. Maar dat hebben ze er niet bij vermeld toen ik hem aanschafte.

Laatst bewerkt: 14 aug 2015
    Rossi46 vindt dit leuk.
  3. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Slightly Mad heeft al zes games uitgebracht, Turn 10 gaat volgende maand pas zijn zesde uitbrengen. Slecht excuus dus. :+

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Je hebt helemaal gelijk. Ook wat betreft de "waardering" van de patches. Maar ja, het is ook wel lastig. Hoogstwaarschijnlijk was het geld gewoon bijna op bij SMS, er moesten verkoopresultaten worden geboekt. Anders dan was er wellicht helemaal nooit een pCARS geweest. Zullen we nooit weten natuurlijk, maar het zou zomaar zo kunnen zijn.

Met de start en huidige status zullen we het moeten doen. En zogezegd ben ik wel blij dat ze hard werken aab de patches. Al bewonder ik ze er zeker niet voor.

Waar ik me meer aan erger zijn de soms onbegrijpelijke designkeuzes in de game. Met stip het instellen van de controller, want niet in-race kan! Je moet iedere keer weer de race (of practice) helemaal opnieuw laten om het effect van je wijzingen te beoordelen. Een kind van 10 snapt toch ook wel dat zoiets niet werkt...

B Tender vindt dit leuk.
  5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ben ook blij met de patches al lees ik nu alweer over nieuwe ellende na patch 3.0. Dus verheug je niet te veel.. :D

6. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    vind het hier wel een hoog huillie huillie :'-(:'-(:'-(:'-( gehalte hoor,.... vind je het niet wat ga lekker wat anders spelen,...
    patch 3.0 maakt het allemaal nog beter,.. op de ps4 in ieder geval dan :eek:

7. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Dude, echt... Ik weet eigenlijk niet eens waar ik moet beginnen om te beschrijven waarom je post echt kant noch wal raakt :F:

Laat ik het er op houden dat ik nog nooit een game heb meegemaakt die tijdens de release (en ver daarna!) dermate niet afgerond was. En dan heb ik het niet over een texture die niet helemaal lekker valt ofzo. Nee, gewoon niet functioneren. En dan zou jij zeggen; "och, ja, ik heb net 50 euro uitgegeven aan een game die we eigenlijk niet kunnen spelen (zoals het bedoeld is), ach, boeiend, pak ik wel wat anders"???

Ac Unity (en Ubisoft) is zowat afgebrand door de slechte release destijds. Ik kan je verzekeren, die release valt in het niet bij pCARS. Op de X1 in ieder geval. Het begint nu eindelijk ergens op de lijken (gisteren met @HRT WietHoK NL nog een paar online race gedaan met 16 man en dat ging prima), maar de eerste maanden (!) was er altijd wel wat als we online met een groepje wilde racen. En eigenlijk nog steeds. Mensen die er random uit worden geknikkerd, auto's die bij minimaal contact volledig aan elkaar blijven plakken, stuurtjes die constant opnieuw aangesloten/ingesteld moeten worden, volledige savegames die corrupt raken, volledige games die freezen en een complete re-install behoeven, startlichten die pas halverwege de 1e ronden zichtbaar zijn (en waardoor je dus automatisch een penalty voor een valse start krijgt), dikke frame-drops bij lobby's met meer dan 10 man, etc-etc-etc.

Even een tip voor de volgende keer: als je niet weet waar het over gaat, zeg dan gewoon niets :x

8. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Nog zo'n huilie huilie. Ga lekker een ander spel spelen joh!

9. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    En toch ondanks dat we allemaal huillie huillie om Pcars doen, is het wel jammer dat er nog zo weinig geraced wordt

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Tja hoe langer het duurt met al die patches hoe meer respect ik heb voor de mensen die blijven spelen. :p

11. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    gister 2 x een uur race gehouden,.. de 2e race was 1 vd tofste die ik gereden heb,.....
    je kunt nu mooi zien hoe ver je banden op zijn, super toevoeging.

Ik speel eigenlijk wel altijd in een private lobby met mn buddies van GTP en het project car forum,.. public lobbies blijven arse zuigen vanwege de beukers :F:

maar buddies voldoende als je beetje op die forums neust!!!

(betreft huilie huillie, tuurlijk is het kut dat het niet werkt voor bepaalde mensen, maar we weten nou wel dat er bugs zijn voor bepaalde mensen, maar om dat nou pagina's lang te herhalen, maak dan een apart topic met project cars bugs, er zijn massa's mensen die zich ermee vermaken.)

12. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    :lol:

True! Vond het ook erg leuk om gisteren nog even lekker te racen. Jammer dat we ons goede tempo niet steevast om konden zetten in plekjes op het podium.

13. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Overigens is online racen in bijvoorbeeld Forza 5 ook geen garantie voor constant plezier... :whistle:

allstyles vindt dit leuk.
  14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    We hebben allemaal ongeveer 60 euro betaald voor Project Cars. Een game waarin vanalles werd beloofd, en waarvan je ook mag uitgaan dat de nodige basisfunctionaliteiten goed werken. Voor dat geld mag je best wat terugverwachten. Klagen over over (soms onvergefelijke) bugs vind ik zelf niet echt huiliehuilie.

Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  15. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Die opmerkingen van allstyles moet je niet te serieus nemen.

Het zijn ook niet een paar mensen die er last van hebben. Het hele spel barst van fouten die echt niet kunnen. Als dit soort dingen in CoD of Halo zitten dan ontploft het internet. SMS heeft het geluk dat er geen concurrentie is op consoles.

B Tender, HRT WietHoK NL en Rossi46 vinden dit leuk.
  16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    jij snapt niet waar het over gaat. Dat is duidelijk. Fijn lekker in het ps4 forum blijven zou ik zeggen.
    kom maar terug als je een Xbox hebt gekocht en mee kunt praten over de hier geschetste problemen.

Insane/Erret en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  17. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    en weer huillie huillie doen :eek: ................ :+

en als ik toch zo zat van een spel ben, dan ga ik wat anders spelen :thumbs:

18. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Door dit soort dingen ben ik toch wel weer blij met mijn xbox :)

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  19. Detje NL

Detje NL XBL: Detje NL

Leuk Bevonden:
    32
  20. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Snap niet wat een gaystation fanboy hier zo moet reageren.. als je zo trots bent op je ps4 ga dan lekker op die forums zitten

Beltoni vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina