O God, de eerste teaser van de Sneekweek horrorfilm. http://www.dumpert.nl/mediabase/6675075/f5202971/sneekweek_de_film!.html Zelfs ik als niet horror fan weet dat dit slecht gaat worden.
Dit niet? Episode 7, all aboard! Spoiler Ik ga even een raam open doen... geen idee hoe groot ie nog word
Gone Girl Bruce Wayne wordt psychisch gefucked door z'n vrouw. Had een beetje een Prisoners feel, vond t hard. 8/10 Whiplash Dacht dat dit een gekke overrated Oscar-film was. Niets was minder waar. Kekke film hoor. Lekkere muziek ook. 8/10 The Spectacular Now Tranentrekker waarbij de laatste message v/d film een steek in m'n hart was. I'm not kidding. Fuck wat is die shit herkenbaar. 7/10
Als ik heel eerlijk ben vind ik het ook fijn om te lezen dat je ook meer serieuze films kijkt. Tip voor je: De Docu die ik woensdag in de bios heb gezien, Unity. Een of twee pagina's terug heb ik een korte review gegeven. Ik zou het eens proberen, is vooral een tip voor mensen die veel ongezond voedsel eten.
Mad Max: Fury Road Vermakelijke film. Heen en weer rijden met ondertussen flink wat explosies en vuur. In 2D gezien, vind 3D k*t. Extreem oranje/blauw contrast. Werkt goed, dat was al lang bekend, maar had van mij wel iets minder gemogen.
Inside Out gezien. Leuke pixar film. Totaal niet voor kinderen eigenlijk. Snappen er geen moer van volgens mij.
Godzilla (2014) Pff best kut, had aardig wat potentie. Maar er zaten zoveel kutte doelloze scenes in dat het fucking hard suckte. Godzilla zie je ook maar echt Spoiler 5 minuten ofzo. Come oon. 5/10
Vind het eigenlijk geen mooie poster. Maakt verder niet uit want de film wordt epic maar OK. Mads Mikkelsen gaat trouwens in de Rogue One film spelen. Dát is pas nieuws!