Ik denk voornamelijk dat het een gewenningskwestie is.
Dat speelt sowieso voor een belangrijk deel ja, en daar ben ik me bewust van
Je weet dat je die camera nog wat kunt tweaken? Wat vind je van Pitch Side?
Ja al mee lopen spelen ,maar kon geen fijne setting vinden
Wat Hanterp zegt, heeft allemaal te maken met timing. Denk er ook eens aan om nadat je de schietknop hebt ingedrukt (om te koppen) op de Y of driehoek te drukken. Dan kop je richting de grond. Maar nogmaals, je moet wel goed timen, want als je te vroeg springt, kun je geen kracht meer zetten.
Kijk dit soort dingen weet ik niet. En het timen moet ik indd nog leren, dit zal ook wel gebeuren met die trainingen die beschikbaar zijn in de full game (neem aan dat dat er is?)
Mzz... Nog geen last van gehad, maar ik heb schieten op Advanced staan en ga uiteindelijk richting Manual denk ik (maar dat komt vooral omdat ik het schieten anders te makkelijk vind)
Ik speel nu ook op advanced
Denk gewenning. Ik vind het persoonlijk wel lekker werken. Je moet alleen wel steeds van poppetje wisselen om gaten dicht te lopen, of medespelers druk laten zetten.
Zie reactie op Han, maar het voelt gewoon wat natuurlijker en beheersbaarder bij fifa. Zal ook weer met gewenning te maken hebben
Misschien gaan spelen op manual. Is even wennen, maar ik vind het best goed werken eigenlijk. Lijkt erg op Level 1, behalve dat de bal echt de kant op gaat waar je je pookje heen doet. De kracht bepaal je eveneens zelf.
Dit zou ik later als ik het spel heb indd misschien moeten gaan leren
Misschien de bal vooruit spelen terwijl je sprint door de sprintknop te dubbeltappen (bij FIFA doe je dat met de rechterpook)?
Ben ik mee bekend
Ik denk echt dat het een kwestie van wennen is. Bij PES heb je bovendien de radar, waarbij je kunt zien waar je spelers staan.
BEn ik ook mee bekend maar is boor mij op dit moment niet genoeg om te zien waar de ruimtes liggen, helaasKlik om te vergroten...