Blijkbaar komt er wel een bundel voor Gears UE, ik ben denk ik om. Als de XboxOne niks is kan ik m een paar maanden later altijd nog verkopen en een PS4 gaan scoren.
175 man. Denken jullie dat deze game een MCC debacle kan worden? Microsoft kan zich dat niet permiteren toch. Vrienden van me zijn huiverig om de game op launch te kopen, maar ik heb zoiets dat MS dat echt niet gaat laten gebeuren meer.
175 maar? Pfff, dan doe ik het niet meer! Jonguh, je hebt geen vrienden en deze game is gewoon hard. Laat die n00bs lekker lullen!
Denk dat dat wel goed zit nu toch met die fake evidence dingen enzo? Met die Xbox DVR mogelijkheden. Of neemt die xbox niet alles op?
Ik heb geen idee hoe het nu gaat, was vroeger altijd dik gekut op Gamebattles met mensen die niet reporten of fake video's als bewijs uploaden.
Zal GOW UE bij de MM 35 euro gaan kosten in de releaseweek? Ik zag Rare Replay namelijk 25 euro kosten ipv 30.
Nee, heb geen Xbox One, Xbox Live en geld. Maar ga na mijn studie, die ik als het goed is eind augustus afrond werk zoeken.