tis hier meestal gezelliger,.. behalve in het project cars topic dan op het moment ,... en ik heb beide consoles
Heb nu al 2 mensen op het lijstje met mensen die ik negeer OT: Hoop dat we dinsdag weer kunnen racen met 3.0 maar ik reken er eerlijk gezegd niet op...
Nou nou nou, allstyles begrijpt inmiddels wel dat hij het een beetje bij het verkeerde eind had denk ik...
Was al happy met de PC 3.0 patch, maar vandaag ook nog even een W10 NVidia driver update gekregen waardoor de game beter dan ooit lijkt te draaien! Het aangepaste penalty systeem is voor mij echt een verademing, rijden op de limiet is nog nooit zo leuk geweest... Daarnaast kan ik nu ook de AI nog beter naar wens kan 'tweaken' waardoor elke race van begin tot eind spannend is en het echt hard werken is voor het podium. Zo hoort een racegame voor mij te zijn, top! Informatief zijn de menu's ook weer een stukje erop vooruit gegaan en word eindelijk de bandenslijtage correct en duidelijk aangegeven. Voor de rest geen dingen meer die mij direct zijn opgevallen, maar zoals de game nu hier draait weet ik nu al zeker dat PC een blijvertje is en ik niet snel een 'vervanger' ga zoeken. (online doe ik nog steeds vrijwel niks mee, dus daar kan ik weinig over zeggen)
Zal vanaaf weer eens kijken of er online nog wat te beleven is kwa GT3 ofzo.. blijft toch de leukste classe
Twee dingen kunnen concluderen vanavond: - Rijden met "random weather" is erg tof! - Ik ga nooit meer in de Merc DTM rijden!
Dit is ook gek trouwens... In de eerste replay (waar Tender even zijn excellente driving skills toont ) lijkt de glijdende Audi (ik dus) hem niet te raken. Maar als je vervolgens mijn replay ziet dan raak ik hem overduidelijk
Ja dat is inderdaad wel raar. Moet zeggen dat het gisteravond wel fijn racen was, ook al regende het heel veel.
Ja, volgens mij was er sprake van een enorm lagedrukgebied boven Europa Maar het glibberen en glijden was wel heel gaaf en spannend. En ook nog eens in een public lobby trouwens!