[XOne] Forza Motorsport 6

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2015.

1. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
  2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Waarom. Kan. Niemand. Defuck. Normaal. Racen

Rossi46 vindt dit leuk.
  3. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik ga deze waarschijnlijk overslaan. Vind het er niet heel realistisch uitzien en als ik de gameplay zo zie is het weer hetzelfde ondynamische verhaal met gebrekkige AI en zwevende auto's.

4. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Deze kerel leeft Forza Motorsport en hij is er goed in ook.

Zit ook te twijfelen, aan de ene kant heb ik altijd veel plezier met Forza gehad. Laatste keer dat ik Forza opstartte (na pCARS) viel het eigenlijk allemaal maar een beetje tegen. Ik houd de reviews in de gaten, of je die moet vertrouwen is een ander punt.

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik koop m alleen als ie op W10 te spelen is, wat niet gaat gebeuren dus geen Forza voor mij.

6. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Reviews gaan ongetwijfeld weer rond de 8,5/9 zitten, zoals iedere Forza. Daar gaat de release van PCARS niets aan veranderen.

7. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Zou raar zijn als dat wel zo zou zijn maar ik ben gewoon benieuwd waar ze mee komen. Forza 5 was niet echt (op graphics na) een sprong voorwaarts, dat zal met FM6 wel zo zijn hopelijk. Misschien komt het wel omdat ik eerst naar de nieuwe Forza uitkeek en dat is op het moment een stuk minder.

8. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Gezien PC en F1 2015 mega teleurstellend gebleken zijn blijft er weinig anders over dan Forza.

9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik kijk eerst de reviews aan. Met Pcars niet gedaan en dat is mij erg tegen gevallen met al die bugs.
    Ik hoop dat Forza een stap voorwaarts is, al moet ik ook zeggen dat de GFX in de nacht zwaar zuigt. Verder ziet het er wel goed uit..

10. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Whaaaaaaaa, die verzameling! Niet weer het zoveelste standaard riedeltje met de bekende Ferrari's en Porsche's, nee, gewoon de auto's die hij zelf gaaf vindt. En er zo te zien zelf ook nog een beetje aan klooien :) Wat ontzettend gaaf! :thumbs:Vergelijkbaar met Jay Leno (ook écht een liefhebber), maar dan praat deze vent een stuk rustiger/prettiger :+

Wat betreft Forza6. Die sla ik over. Precies zoals jij zegt, na pCARS vind ik het niet leuk meer om met Forza auto's te rijden. En de opzet van pCARS bevalt me veel meer. Nu moet die k*t game alleen nog even fatsoenlijk functioneren :mad:

11. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
  12. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ik mis vooral de interactie tussen de auto en de weg eerlijk gezegd. In pCARS 'voel' je die connectie wel, je merkt echt dat het rubber zich vastbijt in het asfalt. Waar helaas in Forza de auto's toch ietwat licht, zweverig (?) voelen. Stel je Forza voor met pCARS physics, 10 / 10. En Assetto Corsa geluid.

Maar we zullen even afwachten wat FM6 doet. Heb eigenlijk best zin om gewoon een rondje te cruisen over de nordschleife in de regen :)

Laatst bewerkt: 13 aug 2015
  13. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Zat Hockenheim er nu ook weer terug in?

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja, zit erin. :) Zie ook de post van @Racerblade01 op de vorige pagina.

15. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Ik hoop ook echt dat ze het car selection screen hebben aangepast! Dit werkt echt voor geen meter in FM5, kun je hele tijd met je rechter shoulderbutton gaan scrollen tot je bij het juiste merk bent.

Ze zouden een mainscreen moeten maken met auto's per merk met een logo waarin je gewoon met je linkerpookje kunt navigeren en dan per merk de lijst met auto's bekijken.

Wat ik ook niet begrijp aan Forza dat ze je lichtelijk dwingen om met een opgevoerde auto te racen. Ik zou graag stockraces zien i.p.v al die verplichte upgrades. Bij veel auto's nemen die upgrades juist de charme weg.

Laatst bewerkt: 15 aug 2015
  16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Wat betreft de zoekfunctie helemaal mee eens.
    Eigenlijk zou er gewoon een race klasse moeten zijn met stock wagens.

Daarnaast hoop ik dat de off-line multiplayer iets uitgebreider gaat worden. Zodat je weer de AI's apart kan instellen. Soms vind ik het wel leuk om thuis een local multiplayer te doen met enkele AI's erbij. Forza5 schoot daarvoor ernstig te kort.

17. Detje NL

Detje NL XBL: Detje NL

Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk dat ik Forza 6 misschien een paar maanden later haal omdat me beste maat het wel veel speelt. Maar na Project Cars twijfel ik ernstig en weet ik dat er volgend jaar nog een sim bij komt op de consoles.

18. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Klopt, soms is het gewoon leuk om een paar normale langzame wagens te laten rijden op de Nordschleife en ze lekker in te halen steeds. Ze moeten er een custom matchmaker instoppen.

Ik hoop dat Yas Marina ook 's nachts te rijden is!

Laatst bewerkt: 16 aug 2015
    Bidle vindt dit leuk.
  19. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    De game is ruim 44GB groot. :eek:

20. Martijnn

Leuk Bevonden:
    764
    Zo is de HDD zo vol met die games tegenwoordig! Beter een model met 2TB. En wat denk je van die backwards 360 games die straks te downloaden zijn..

Deel Deze Pagina