Don't worry, ik heb voor hetere vuren gestaan
Ik had het echter niet zo verwacht. Het idee is om het wat uitdagender te maken. Laatst reden we GT3, met "real" geforceerd. Ik zat in de R8 en dat betekende enkel ABS. En dat vond ik eigenlijk best heel gaaf, zeker in de regen. Het was allemaal nog prima te controleren (zelfs met de controller), mits je maar rustig op het gas ging en niet heel laat de bocht "in" remde. Echter, de Z4 heeft dan nog alle hulpjes aan en je merkte dat die auto dan toch wel heel erg in het voordeel was. De Z4 is immers al een easy auto. Met instelling op "real" en dan in de regen is die feitelijk onverslaanbaar. Wan bij "random weather" niet tof is voor de rest, omdat je je autokeuze niet op de weeromstandigheden kunt aanpassen. Wat er eindelijk tot resulteert dat iedereen maar veilig voor de Z4 zal kiezen
Dat zou voor mij een reden zijn om juist zonder hulpjes te rijden. Waar de Bentley wint op de lange stukken, verliest die het weer wat op de meer twisty gedeeltes. Lijkt me wel zo eerlijk.
Maar goed, het moet wel leuk blijven voor iedereen. Ik zie het ontbreken van traction en stabiltycontrol als uitdaging, maar zeer goed te managen. ABS daarentegen is (wat mij betreft) een enorme stap verder, iets dat ik in pCARS (nog?) niet goed aankan. Maar wellicht zien anderen dat anders. Als Racerblade en Wiethok het echt geen goed idee vinden (of als anderen gaan afhaken hierdoor), dan wil ik best voor nu alle hulpjes vrij beschikbaar maken.
Maar dan verder geen gezeik ja!!!
Klik om te vergroten...