[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    OW nou Indd..
     
  2. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Laatst bewerkt: 17 aug 2015
  3. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Maar dat is wel pc neem ik aan?
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep. Een Xbox of PS4 gaat never nooit op 80 fps zitten. :p
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Haalde al altijd 60+ fps, maar toch voelt de game nu merkbaar stabieler aan en lijkt alles toch net even iets scherper te worden weergegeven op mijn scherm. :thumbs:
    De 'nieuwe' regendruppels vind ik ook erg goed gedaan, game ziet nu soms echt bizar realistisch uit wanneer er een overgang plaatsvind van weertypes.

    Gameplay is dik, maar van de graphics kan ik ook echt van genieten in deze game! :cool:

    Kwalificatie lijkt wel lastiger dan ooit sinds patch 3.0, de CPU zet tijden neer tegen het eind van een kwalificatie waar ik echt nooit bij in de buurt. Soms wel 5sec. sneller ongeacht de omstandigheden.
    In de race zelf word die rondetijd echter nooit meer gereden (komt niet eens iemand bij in de buurt) wat het dus allemaal een beetje ongeloofwaardig maakt. (al vind ik het niet zo'n probleem, veel afwisseling qua startposities is ook wel leuk binnen een game)
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nee precies. Ik schrok al. Haha
     
  8. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606

    Dit was interessant voor wat betreft de nieuwe stuurinstellingen:
     
  9. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Die kwalificatie tijden bug is al oud, daar heb ik vanaf het begin al last van. Aardig game verpestend vind ik..
     
  10. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb er weinig last van als ik de kwalificatie zelf uitrijd. Dus meestal zet ik die op 10-15 min in SP. Dan blijft hun tijd ook netjes staan ipv dat deze opeens 10 sec sneller is als je op skip to end of session drukt
     
  11. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat niet alleen..
    Tijdens tussen sessies onderling kunnen ook erg verschillen bij dezelfde omstandigheden.
     
  12. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik weet zeker dat ik het voorheen nooit ze erg was, maar nogmaals zoals al aangegeven vind ik het niet heel erg storend. Vanuit de top-10 starten is nog altijd prima te doen qua gedrang in de eerste bochten. Altijd pole-position is ook maar 'saai' en niet helemaal realistisch vind ik.

    Als je een kwalificatie niet volledig doet uitrijden (skip to end of session) is de CPU sowieso altijd sneller, dat viel me inderdaad wel vaker op. Nu is het echter zo wanneer de final-lap ingaat ik vaak in de top-3 sta, maar na de finish zak ik dan met gemak nog een plek of vijf. Beetje vreemd want volgens mij zijn veel wagens dan al niet eens meer op de track aanwezig. Het feit dat je constant inloopt op andere coureurs en ze moet inhalen werkt ook niet mee aan de geloofwaardigheid dat hun toch snellere rondetijden aan het rijden zijn.

    CPU krijgt waarschijnlijk bonificatieseconden voor netjes rijgedrag t.ov. van mijn rijstijl, dat zal het zijn... :p
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou op instagram maken ze al reclame voor de nieuwe aankomende cars. Ik denk dat de patch dan niet lang op zich laat wachten.
     
  14. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Zal wel mooi zijn.. vandaag of morgen de patch ( hoop ik ) en volgende week dlc er achteraan
     
  15. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zou leuk zijn als die vandaag nog even komt maar ik vrees dat het nog wel even gaat duren...
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.151
    Die patch zou inderdaad wel heel fijn zijn maar ik vrees dat het nog wel een weekje duurt gezien de kwaliteiten van SMS op dat gebied ;)
     
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Even het bewijs voor @HRT WietHoK NL en @Crookk. Klaagde dat ik bij de start van Brno werd genaaid en mijn (niet bijzonder goede kwalificatie) eigenlijk voor niets had gereden.



    Het is duidelijk te zien dat iedereen al begint te rijden terwijl bij mij de lichten nog rood zijn...
     
  18. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    voor die race had de game ook sync problemen zal daar wel door komen dan.. wel jammer
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja dan ben ik al host waarschijnlijk de lul... Uiteindelijk wel een erg leuke race gehad die helaas eindigde in de grindbak van de laatste bocht.
     
  20. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Die update gaat nog wel even duren.. Microsoft moet hem eerst nog afwijzen vanwege bugs.:D
     

Deel Deze Pagina