Ik raad je aan om de chat gewoon weg te klikken though. Vorige keer kreeg ik bijna een aanval door die snelheid van die chat
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH VAULT SPACE
vault space, vault space, vault space... Goede update zo te zien, gewoon levenen met XP. Crucible en Vangaurd marks nu gedeeld, je kan nu onbeperkt marks verzamelen. Test wapens ook tof zo te zien. Exotics upgraden naar jaar 2, al kan niet elke. Gear en wapens stats nu gelijk.
Meh. Word er (nog) niet warm van. Feit dat er nu al met zekerheid gezegd is dat sommige Year 1 Exotics achterblijven voelt als een kick in the zak. Hard. Ik begrijp dat een game als Destiny moet vernieuwen en dat je weer tijd en moeite moet steken om dat laatste level of beste gear te halen. Dat doe je echter niet door de tijd/moeite van spelers teniet te doen door; De VoG, Crota's End, PoE nutteloos te maken (waarom spelen? Gear is geen hol waard) en daar dan 1 Raid voor terug te doen. Dat Legendaries niet mee kunnen, prima. Die heb je in overvloed... maar het in principe nutteloos maken van voorgaande content? Nee. Dat snap ik dan weer niet. Exotics verzamelen is toch een drijfveer geweest. Ze upgraden ook. Waarom blijven dan die paar Exotics achter? Waarvoor al die moeite? Ik bedoel... het zijn al verrekte weinig Exotics. Om ze dan op Y1 niveau te laten zou echt bizar zijn. Voor de PVP spelers onder ons ook geen enkele reden meer om Y1 Exotics te gaan gebruiken. Zeker niet in ToO of IB. Momenteel is TTK voor mij die 40 euro niet waard. Zeker niet als bestaande Vanilla Destiny content niet mee kan naar Year 2. En al helemaal niet als bestaande content geen enkele replay value meer heeft.
Nieuwe Gameinformer artikel over de nieuwe subclasses. http://www.gameinformer.com/b/featu...ew-subclasses-and-abandoned-fourth-class.aspx
Waaaaat! Sick! @waldini: dan koop je het niet, maar ga toch lekker een eindje lopen met je nutteloos. Ik speel nog steeds die raids voor de fun én de shards (die weer omgezet kunnen worden naar motes of glimmer). Daarnaast zeiden ze in de stream dat dit nog niet alles is nadat deej uit het blueprint menu ging. Andere year 1 exotics komen dan later waarschijnlijk. Maar misschien beter als je het niet koopt als je met zo'n gevoel zet. edit: Legendary strangers rifle staat daar tussen @Raafie
Dit is wel een nieuwe post waard vind ik. Ik zat Gothalions stream nog te kijken en browsde reddit's topic over de stream nog wat door en het gaat overal uiteraard over die exotics. Maar wat wij vergeten is iets heel belangrijks in dat hele proces. Deej liet een exotic zien (light beyond nemesis) year 1 en 2. 160 light en 280 light. Maaaaar, en dit is belangrijk, niemand hoor je over het feit dat gear uit year 2 geen upgrade nodes heeft. Enige dat vrijgespeeld moest worden waren de perks. Geen enkele "upgrade defense" node. Dit is bij year 1 gear wél het geval. Oftewel die 160 light staat helemaal niet vast. Die kan veel hoger liggen en misschien maar een beetje onder 280 of zelfs op 280. Dat betekent alleen dat exotics uit year 2 nog iets hoger kunnen raken door in fusion en dat is geen ramp. Ik denk dat het handig is om daar gewoon rustig op te wachten en gewoon even afwachten wat er gaat komen, maar ik zie op deze manier oude exotics gewoon bruikbaar zijn . Wat denken jullie?
Inderdaad, om al die exotics te kopen a 125 per stuk. Marks farmen. Wel lekker dat de marks nu account gebonden zijn in plaats van character gebonden.
En waar speel je straks voor? Gear waar je niks aan hebt? Wapens die nog geen deuk in een pakje boter slaan? Raid wapens zouden ALTIJD nuttig moeten zijn. Vind het bijzonder jammer dat de VoG en Crota's End straks gewoon (ja, komt dat woord!) nutteloos worden. Datzelfde gevoel heb ik met Year 1 > Year 2 Exotics. Alle Exotics zouden (IMO) naar Year 2 getild moeten kunnen worden. Waarom in godsnaam een stel achterlaten? Het ontbrak deze game aan content. Nog steeds. Het afgelopen jaar hebben we een "arena", nieuwe Raid, ToO gekregen samen met TDB en HoW. Deze voegde gelukkig wat replay-value toe maar ook dat was niet genoeg. Dat ze nu dus (denk ik) de VoG, CE en PoE buiten Year 2 gooien is onbegrijpelijk. (Kan veranderen natuurlijk) Ja, TTK voegt natuurlijk de nodige nieuwe (frisse) dingen toe. Dat juich ik alleen maar toe. Echter vind ik het teleurstellend dat oude contact, zeker Raid's, niet een facelift krijgen of een hogere moeilijkheidsgraag. Yep, we krijgen er content voor terug ... maar TDB en HoW content word dan enkel gebruikt om KinderGuardians de "geschiedenis" van Destiny te laten zien... en dat vind ik jammer. De hype is na dat filmpje van gisteren een stuk minder. En ik begrijp je @Maddmonkey ... jij haalt je plezier uit het spel door jezelf (soms achterlijke) rare objectives te stellen Ik doe dat anders. Destiny is een prima spel, echt waar. Maar ik heb na gisteren NOG meer vragen dan antwoorden.
Ik kan me wel in het verhaal van Rampage vinden wat betreft de raids. Even de levels omhoog gooien, nieuwe loot er in en klaar, niet zo heel moeilijk lijkt me. een nieuwe handcanon die je niet krijgt bijvoorbeeld, goed voor de motivatie om het te blijven doen.
Het prijskaartje wat eraan hangt is ook (nog steeds) te hoog. Jammer ... de enige manier waarop je dat prijskaartje wat zachter kan laten worden is door stukken van het spel een upgrade te geven. Bijvoorbeeld de VoG, Crota's End en noem zo maar op. Wat mij gewoon steekt is het feit dat sommige Exotics misschien straks helemaal niet meer naar Year 2 kunnen. Exotics waar veel mensen hard voor hebben moeten spelen. Gjallarhorn, vorige week vrijdag door Xur aangeboden. Fuck. Sommige mensen hadden hem zelfs niet eens na onderhand 12 maanden spelen. Dan is het NOG zuurder dat (misschien) dat wapen geen Year 2 upgrade krijgt. Tuurlijk, het is niet alleen maar negatief. Heb ook goede dingen gezien ... maar vind het jammer dat oude locaties straks gewoon echt "geschiedenis" zijn. Snap dat vanaf een MMO standpunt ... maar als merendeel al sinds september om meer content schreeuwt moet je juist NIET locaties minder boeiend gaan maken
Maar er was nog helemaal niks gezegd over de oude raids...?!? En in andere MMO's gebeurd toch eigenlijk t zelfde. neem aan dat bv in WoW de eerste raid ook nutteloos is tov de laatste raid?! Gewoon ff afwachten tot we alles weten voordat we gaan oordelen.