Als ik hem wil pre ordere via xbox store krijg ik alleen de optie creditcard. Kan ik niet via ideal ofzo betalen want ik heb geen creditcard.
Iemand enig idee wanneer de eerste reviews verschijnen? Vlak voor de release (25e) of op de dag zelf pas?
Voor €30 gepreordered by YGZ, zin in om weer mezelf in Gears te storten als ik terug ben van vakantie. Ook meteen een game die me zoet kan houden tot Halo 5. Weet iemand of die preorder DLC trouwens een soort van standaard day one edition is? YGZ vermeent van wel, maar andere retailers vermelden het weer apart etc.
Wat als hij eerder verkocht wordt? Ga jij met je bol nog moeten wachten. Bol verstuurd NOOIT eerder. En dan loop je langs MM Arena waar hij voor 33euro ligt.. Wat dan? Wat dan?
Tot blijkt dat de US store eerder kan spelen, dan ga je je weer bedenken. Of bitchen dat ie daar al uit is, en bol (of whoever) nog niet eens verzonden heeft.
US store is ook net ietsje goedkoper daarnaast kun je dinsdag dan al los! Digital all the way! (al koop ik hem eerst nog niet)