[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Méén je niet! Echt, alweer dus... Of bedoelen ze daarmee de talloze bugs die ook na de 3.0 patch nog in de game waren gelaten? ;)

Ik zat daarnet trouwens even de Duitse ADAC GT Masters te kijken op Sport1 Racing. Ze reden op het korte Nürburgring baantje met de dikke GT3 bakken. Met variërende weersomstandigheden. Het was net pCARS. Constant glibberen op de opdrogende en dan weer nattere baan. Veel contact ook, leek wel cup racen!

Race 2 trouwens NU op tv :)

Pollie vindt dit leuk.
  2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik las ergens al de theorie dat hoe langer patch 3.0 uitblijft door (commercieel opzettelijk) vertraagde goedkeuring door Microsoft dit ten goede komt aan de pre-order/verkoop van Forza 6.
    Ik betwijfel dit. Maar toch.......}:]

3. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Lijkt me sterk. Die mogelijkheid bestaat er natuurlijk wel maar ik denk dat MS geen fittie wil met Bandai/Namco.

Gisteren even de SLS GT3 getuned en man man man wat rijdt dat ding nu lekker :thumbs:

4. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik zat gister ook lang achter een SLS op de nurnburgring GP en die was lastig bij te houden in de Bentley. Kwam daarvoor ook een random SLS tegen met Wiethok en daar reden we echt rondjes omheen dus het zal ook wel aan de bestuurder liggen :)

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  5. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Reed tegen Wiethok op Silverstone National. Mijn snelste ronde was 0,3 langzamer in zowel de kwalificatie als in de race. Aangezien Silverstone ongeveer Wiethoks 2e huis is was ik zeker niet teleurgesteld. SLS lijkt qua rijstijl best wel veel op de Bentley volgens mij, zieke acceleratie en een lange remweg. Alleen de Bentley en Mclaren kunnen meekomen tijdens het accelereren. Op andere auto's pakte ik zo 0.3-0.4 seconden op een recht stuk zoals op Oschersleben.

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  6. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Nieuwe DLC pack schijnt uit de volgende auto's te bestaan:

1966 Ford Mustang 2+2 Fastback
    2015 Ford Mustang GT
    1973 BMW 2002 Turbo
    BMW 320TC WTCC

De gratis auto deze maand zou de RUF RT12 R zijn.

Jammer van de twee Mustangs wat mij betreft, maar de WTCC en BMW zijn wat mij betreft must-haves!

7. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Vind deze packs eigenlijk maar kut. Allemaal verschillende auto's waarvan de helft mij niet interesseert. Zou het leuker vinden als ze packs uitgeven waarbij auto's van 1 klasse zitten. Dus bijvoorbeeld een WTCC pack oid. Als 3.0 is haal ik dit pack waarschijnlijk alleen voor de WTCC BMW en raak ik de andere auto's niet aan.

8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
  9. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Even het laatste stukje van de race op Rupauna. Gebeurde wel het een en ander ;). Heerlijk bakkie overigens, moeten we een keer mee rijden op Sakitto Sprint.

Racerblade01 en pim_smeets vinden dit leuk.
  10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik vraag me al een tijdje af waarom de AI telkens zo van mij weg rijdt op de rechte stukken. Nu zag ik in de telemetry dat vol gas bij mij niet wordt geregistreerd als vol gas.

Is er een setting die ik kan tweaken? Alvast bedankt!

11. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Throttle Sensitivity en/of Deadzone.

Maar een betere oplossing is waarschijnlijk om een nieuwe controller te kopen.

12. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Zat net over de track limits op Laguna Seca te klagen. Dit slaat echt helemaal nergens op...

13. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Bizar Indd..

14. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046

Dit is de meneer die ik een lul noemde. Na het zien van de beelden kan ik niet tot een andere conclusie komen. :+

Was ook de laatste ronde, zelfs na de crash zaten er geen auto's tussen hem en mij. Een beetje fatsoenlijk coureur had mij die plaats daarna gegeven. Maar nee, gewoon ongegeneerd doorrijden. |:-

Rossi46 vindt dit leuk.
  15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Haha mooie BMW opvangbak @0:18. :+

Maar is niet al te netjes nee.

16. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    DLC is beschikbaar op Steam. Als het goed is zou 3.0 vandaag voor de XB1 moeten komen. Fingers crossed.

ColdzeroNL en Rossi46 vinden dit leuk.
  17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou ben benieuwd zeg. Zou fijn zijn om vanavond weer eens een paar rondjes te racen. Heb de afgelopen weken alleen maar andere games gedaan en mijn race wheel niet aangeraakt...

18. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik kan helaas niets beloven maar het zou wel leuk zijn :D

19. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol. Nee inderdaad. En vragen of de patch er al is zien ze daar niet in als humor dus ik heb zoiets van, flikker lekker een eind op. Verdoe mijn tijd daar..

20. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    En en en, is de pats er al..?!? :)

Deel Deze Pagina