Spoiler: voor HanTerp Wat me verder vandaag nog opviel is dat de oranje pass niet te geven is, dat er altijd automatisch word gekozen voor de roze pass. Hoe je de ook houdt. Met de volgende instellingen: Spoiler: instellingen
Ik heb even tijd voor je gemaakt en inderdaad lijkt het niet te kunnen. Als je er eentje uit het linker rijtje verwisselt met een uit het rechter rijtje dan verknoeit-ie een andere instelling uit de knoppen-instelling.
Voor dat soort passes pass support op none zetten. Lekker manual dus. Geldt ook voor andere onderdelen. Ik heb 't getest op PS4 (vwb controller settings)
Ja had zelf al geprobeerd op manual en dat ga ik misschien ooitnnog weleens oefenen. Moet normaal gesproken op lol 1 ook gewoon werken imo
Vroeger hadden ze toch dat je verschillende assist levels had voor specifiek voorzetten. Dat moeten ze terughalen. Dus wanneer je in het gebied van de achterlijn komt dat de controls voor voorzetten meer manueel worden.
Btw, het kan toch niet op PS4. Je kunt wel de actieknoppen verwisselen in defence en Attack, maar niet de special buttons zoals sprinten, etc.
http://www.dualshockers.com/2015/08/21/pes-2016-will-run-at-1360-x-1080-on-xbox-one/ Luie developers?
Nee, tenzij je de Xbox 1 developers bedoelt. Maar als ik naar de kwaliteit van de demo kijk, maak ik me geen zorgen.
Precies. Blijft wat dat betreft toch wel ploeteren met de X1. Alle berichten van het vinden van meer power of het beter snappen van het programmeren ten spijt, echt veel heeft het tot nu toe niet opgeleverd.
Mjah, het valt vooral op bij multi-platform games, want bij exclusives lijken ze zich wel gewoon te kunnen richten op schitterende graphics. Sunset Overdrive ben ik als PS4 eigenaar nog steeds wel beetje jaloers op. Het ligt natuurlijk ook erg aan de gekozen grafische stijl, en beperkingen in de hardware kun je vaak prima compenseren door voor bijvoorbeeld cell-shaded graphics te kiezen, en daarbij een schitterende visuele stijl hanteren. Ik begrijp trouwens sowieso niet waarom een bedrijf als Ubisoft niet met een cellshaded football-game komt, gebruik makend van bijvoorbeeld die UbiArt engine (Rayman), en dan gewoon goede character-artists erop zetten om lijkende cartoony versies van Messi, Ronaldo, etc etc te maken, en desnoods koppel je het aan een top-down gameplay zoals vroeger bij Sensible Soccer, en dynamic cameras bij herhalingen etc etc. Of gewoon net zulke side-line gameplay als FIFA/PES, of whatever. Grafisch zijn de mogelijkheden dan eindeloos, wanneer het niet meer realistisch hoeft.
Dat is in mijn ogen de zaak omdraaien. Bij X1 exclusives hebben ze meer de mogelijkheid om specifiek naar de mogelijkheden van de X1 te programmeren en kunnen ze makkelijker details of inhoud weglaten om alsnog aan de 1080p en/of 60fps te komen. Er valt dan ook geen vergelijk te maken andere platformen. Maar zodra het om een Multi-platform titel gaat dan gaat het direct mis en is de X1 altijd de mindere. MS heeft zich daar bij de ontwikkeling gewoon fors op verkeken.
Wow wat een goal! Gisteren ook de demo gespeeld op de Xbox one en ik heb me kostelijk vermaakt, speelt lekker weg en het ziet er mooi uit en loopt ook super soepel, dit jaar ga ik wellicht wel voor PES
Voor de liefhebbers Pesholland, Peslive en Pesleague NL organiseren het eerste PES2016 community event met een offline toernooi waarbij er wordt gespeeld met de demo. meld je hier aan: https://www.facebook.com/events/1478569675771937/
Zo veel moeite om een toernooi te organiseren en dan alleen spelen met de demo? Wacht dan nog een paar weken tot het spel uit is...
Weet iemand al waarom deze site het niet doet op de tapatalk app? of ben ik de enige met dat probleem?