Ben het wel met je eens dat het erg scripted eruit ziet, zeker in vergelijking met oude Tomb Raiders (2 en 3, geweldig!) Desondanks lijkt het een geweldig spel te worden!
100% mee eens hoor. Maar ik vind het ook wel goed om wat kritische noten te kraken. Maar dat ik er goed van baal dat ik een jaar langer moet wachten, dat moge duidelijk zijn. Mijn PC kan de game niet aan en heb niet het budget voor een nieuwe console. De PS4 biedt mij de games die ik graag wil spelen, alleen als Tomb Raider fan is het wel even balen.
Best een duur setje.. Al zou ik best een beeldje van Lara willen hebben. Maar 30cm is te klein en het bedrag voor deze set way Out of range vind ik persoonlijk.
Wow daar zeg je wat... wat een geweldige game. Die co-op echt in twee dagen uitgespeeld met een maatje. Back in the day.
12 inch is best groot voor een statue hoor, normaal zijn de statues die je in CE's vindt veel kleiner. Maar goed ik zou hem sowieso niet halen omdat ik al kan zeggen van de foto's dat de statue er gewoon lelijk uitziet en qua kwaliteit zal het ook dik tegenvallen neem ik aan.
Ow dat het best groot is voor dit soort beeldjes dat zou kunnen hoor. Maar als ik al geld zou neerleggen dan moet het groter en Indd mooier zijn.
Voor een 12 inch statue (met kwaliteit zoals bijvoorbeeld 1 van First4figures.com) dan ben je normaal al makkelijk 120 euro of meer kwijt. Dus ja het is begrijpelijk dat ze het dan niet groter maken of met meer kwaliteit.
Zal wel zoiets zijn als bij AC III toen. Ook zo'n flutbeeldje. Is wat anders dan de échte collector statues, kreeg laatst een aanbod voor een oude, écht mooie van Star Wars. Kan je zo vier à vijfhonderd euro voor neerleggen. Maar weet jij geloof ik ook.
Inderdaad, het is erg zeldzaam wanneer je voor 150 euro een "echte" colllector statue krijgt. Ik heb het waarschijnlijk 1 keer gehad met de Dragon's Dogma Collector's Edition uit Japan en daar kreeg ik wel een beeldje (van steen) die ook echt van kwaliteit was, maar wel klein.
Vanwege de kwaliteit? Een franse website zegt dus dat dit 360 is maar in de comments zeggen mensen weer dat het gewoon Xbox One is, vanwege een bepaalde glitch die in andere footage ook zat.
Veel nieuwe footage vandaag en ook Digital Foundry heeft hun analyze online staan. Ook Gamersyde heeft video's en zoals altijd tonen die de allerbeste kwaliteit en pretty much zoals op je eigen TV straks. NeoGAF heeft van DF even een samenvatting gemaakt: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1116385