Als Forza 6 (en ik zeg als, dat is een grote als) goed werkt en er online succesvol wat races zijn gereden dan overweeg ik de game aan te schaffen en een V8 Supercars seizoen 3 te organiseren (Als ik m niet aanschaf dan kan iemand anders het oppakken natuurlijk). Forza Motorsport 6 zal namelijk alle 2015 spec V8 Supercars bevatten! (Ford, Holden, Mercedes, Nissan en Volvo)
http://forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_forza_garage_week_9
In ander nieuws, zaterdag was de derde ronde van het TCOne WTCC kampioenschap in Raceroom op Laguna Seca. Hard gewerkt aan een setup die goed was voor de long run en dat betekende dat ik in elke race tot het einde kon pushen en druk zetten. Race 1 vanaf p9 weg, plaatsen gewonnen en in bocht 2 gelijk eraf en weer opnieuw beginnen. Daarna een hele leuke lange battle gehad voor p8 die ik helaas net niet kon winnen. Race 2 vanaf p11 weg, na bocht 2 op p7. Iets later werd ik eraf geduwd maar net kunnen redden en verder op p8. Uiteindelijk p7 gefinished. Race 3 stond ik p4 op de grid en ik had de pace om 5e te worden. Helaas (weer) hard eraf geduwd in bocht 2 en helemaal terug naar p14 gevallen. Ik was boos en heb een zesdubbele vtec aangezet in mijn Honda en uiteindelijk p10 gepakt. Hele racebroadcast is weer terug te zien maar ik heb ook een filmpje gemaakt met alleen mijn hoogtepunten:
Laatst bewerkt: 25 aug 2015
FuzzySkittle vindt dit leuk.