En als je hem via Xbox Live heb gepreorderd en je je region verandert naar US kun je hem dinsdag al spelen (op de Gears fora zeggen mensen dat dit met andere games ook zo is).
Ja dan mag jij me uitleggen hoe je de regio op de xbox one veranderd. Want dat is tegenwoordig niet meer zo makkelijk
Juist super makkelijk. Makkelijker zelfs dan de 360. Maar om hem dinsdag te spelen moet je hem wel op de US store gekocht hebben.
https://live.xbox.com/en-US/AccountMigration en op je console ook de locatie aanpassen Ik dacht dat dat alleen bij DLC zo is maar weet niet zeker
We hebben van Microsoft een downloadcode gekregen, waar je dan ook een "Unlock" code bij krijgt. Dus vanaf het moment dat een game te pre-installen is, kunnen wij na te ontgrendelen al spelen. Zo werkt het bij bijna alle sites tegenwoordig, fysieke promo's of zelfs debug games bestaan niet meer.
GAMEPOD (Hungary) - 90 Level Up - 90 Hobby Consolas - 90 CGMagazine - 90 Destructoid - 90 Videogamer - 90 US Gamer - 90 GamesRadar+ - 90 IGN Spain - 86 XGN - 85 IGN Italia - 84 Gaming Age - 83 METRO Game Central - 80 Lazygamer - 80 Polygon - 80 We Got This Covered - 80 Game Revolution - 80 Hardcore Gamer - 80 Gamespot - 70 IBTimes UK - 8 Windows Central - No scores 9 lives (Belgium) - 9,4 NDTV Gadgets - 9
Pfff, toch maar de US gehaald ipv de game voor 33 euro bij de mediamarkt oppikken. Ik heb deze week nog vakantie en dus kan ik nog veel spelen, die 2 euro maken me dan ook niet zoveel uit. Ben wel altijd redelijk slecht geweest, dus dat gaat nog wat worden
Wanneer kun je de game dan spelen, 9 uur morgenvroeg of zo? Ik zit er namelijk ook aan te denken om de game in de US Store te halen.
Hmm da's wel erg verleidelijk. Alleen zie ik nu dat ik een creditcard nodig heb om games in de US store te kunnen kopen. Kan ik het dan niet beter gewoon met US MS points kopen? Dan heb ik ook geen CC of Amerikaans adres nodig en hoef ik alleen een giftcard van 50 Dollar te halen bij livekaarten.nl.
https://www.offgamers.com/game-card/consoles/xbox-live-gift-card-us 41,50 voor 50 dollar tegoed, goedkoper dan de huidige wisselkoers.