[PS4] [PS4] Until Dawn

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 1 sep 2014.

1. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Cijfers zijn zeer netjes!! Had ik eigenlijk niet verwacht tbh. Had ik nou maar SO niet gekocht. Heb eigenlijk wel zin in een goede horror. Maar SO is ook zeker leuk

2. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Meerdere goede cijfers hoor! Heb de steelbook besteld, helaas komt die pas de 27e binnen :confused:

XGN.nl - 9.8
    Until Dawn is een game die redelijk laag in tempo ligt, maar dusdanig perfect in elkaar zit dat je er eigenlijk niks negatiefs over kunt vinden. Grafisch is de game bijna perfect en het geluid, stemacteerwerk en animaties sluiten daar naadloos op aan.

Vanaf begin tot eind worden je keuzes bijgehouden en word je gemindfucked bij de vleet. Daarbij zit er nog een moordenaar achter je aan en moet je diverse mysteries ontrafelen. Het gevolg is een beknellende sfeer, de hele game lang. Het enige puntje van kritiek zit in demotion controls, die niet altijd meewerken. Dit is echter een keuze die je hebt en als kritiekpunt is het een beetje zeiken om het zeiken. Until Dawn is gewoon een game die iedere PlayStation 4 bezitter in zijn kast moet hebben staan!

Insidegamer.nl - 8.5
    n Until Dawn maken de gevolgen van je keuzes écht uit en dat maakt de game net zo uniek als alle eindes die er in voorkomen. De ijzingwekkende plek waar je het script eigenhandig schrijft is daarbij op grafisch gebied prachtig en de sfeer bijna tastbaar. Met de Hollywood-cast is het plaatje compleet, ook al zijn de animaties niet altijd van hetzelfde niveau. De plotselinge verandering in toon van de game is daarnaast zonde, maar dat weerhoudt Until Dawn er niet van om de perfecte speelbare hommage te zijn aan teen-slashers, die je nog vaak gaat beleven.

Gamer.nl - 8
    Veel belangrijker is dat Until Dawn bijzonder geslaagd is als game waarin je je eigen verhaal vormgeeft. Kleine keuzes, grote keuzes, irrelevante keuzes of slechts de illusie dat je keuzes krijgt, Until Dawn gooit het allemaal in een doorlopend verhaal dat van A tot Z klopt. Dit is een game die je ’s avonds gaat spelen en dan het liefst doorspeelt tot de zon opkomt.

Eurogamer.nl - Aanrader
    Until Dawn overtuigt op vrijwel alle fronten. Supermassive Games speelt niet alleen zeer zelfbewust met klassieke stijlfiguren uit het horror-genre, maar weeft dit ook samen met sterk geschreven personages en een drukkende sfeer. De belangrijke invloed van je keuzes maakt het daarbij een persoonlijke beleving die je bij elke ijzingwekkende stap betrekt. Hoe grimmig jouw verhaal ook eindigt, de uitkomsten blijven nog lang door je hoofd spoken.

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoezo pas de 27e? Waar heb jij hem besteld?

Ik hoop toch wel over 2 dagen ermee aan de slag te gaan. Ik zit nu alle streams te mijden als de pest. Ik wil zelf spelen!

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Gameresource, daar hebben ze de steelbook nog (€ 59,99) . Die is inclusief de bonuschapter.

Ik had hem gereserveerd bij Bol.com (dacht ik), stond immers 'Reserveren' op de knop en hij stond in mijn basket onder mijn account. Was een misverstandje van mijn kant dat ik hem dan ook direct moest 'bestellen'. Dat wilde ik vanmiddag doen, maar toen kreeg ik de melding dat hij inmiddels was uitverkocht en de extended edition hebben ze daar helaas ook niet.

Gameresource stuurde vanavond een e-mail dat ze de Steelbook en Extended edition pas woensdag de 26e binnenkrijgen en hij dan pas verstuurd wordt. De reguliere versie krijgen ze morgen binnen en versturen ze dus morgen. Ik heb de komende 3 avonden toch weinig tijd, dus ik zit er niet zo mee.

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Just before the big day, Sony has released the official Until Dawn companion app into the Play Store. As long as the app is connected to the same Wi-Fi network as the console, you will be able to use your phone or tablet to unlock secrets and keep track of collectibles. There's also background information on Blackwood Pines, where the game takes place.

Daz vindt dit leuk.
  6. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Game komt vandaag uit toch?

7. sjaak marston

sjaak marston Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Dit dacht ik ook maar ergens anders las ik weer morgen, maar games komen toch altijd op dinsdagen of vrijdagen uit?

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Morgen komt ie uit.

9. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Dacht ik ook idd. Laatst was er ook een woensdag release volgens mij. Dan morgen maar naar de winkel

10. jansen007natas

jansen007natas Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    twijfel om te halen. want er komt zoveel.
    ja geloof morgen uit.

11. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Twijfelde ook enorm maar de reviews zijn zo lovend en omdat HR en B:TS twee van mijn favo games zijn last gen ben ik erg benieuwd

12. sjaak marston

Leuk Bevonden:
    15
    Idd die games waren ook een van mij favos b:ts zelfs mijn vriendin ging mee kijken ( die heeft niks met games

En inderdaad word duur maandje met MGS V mad max en pes

Laatst bewerkt: 25 aug 2015
  13. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Mad Max laat ik even staan denk ik.. Krijg zometeen ook Fallout 4 en tbh ben ik de openwereld games een beetje beu. Zeker na mgs 5 denk ik

14. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    MGS V laat ik voor wat het is, PES haal ik later wel als ie is afgeprijsd want dat gebeurt vaak snel en Mad Max boeit me helemaal niet.

Until Dawn it is.

Rienbu vindt dit leuk.
  15. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Ga me eerste playthrough meteen proberen om ze allemaal te laten overleven maar zal wel pittig zijn.
    En ik heb zeker wel mad max en metal gear nodig want zo groot is until dawn niet!:+

16. jansen007natas

Leuk Bevonden:
    28
    iemand toevallig spel vandaag an gespot???

17. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Nope, ik hoop ook op een post met die melding maar ben bang dat we geduld moeten hebben tot morgen.

18. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.355
    Ik heb mail binnen dat die van mij verzonden is!

19. jansen007natas

Leuk Bevonden:
    28
    ja op elke website staat dat ie er is. ga tog straks ff langs de bartsmit

20. sjaak marston

Leuk Bevonden:
    15
    Ik moet zo toch even naar de AH en MM zit daar boven gelijk ff kijken

Zal zometeen gelijk laten weten.

Deel Deze Pagina