Beta is aan het downloaden op de Xbox ben naar. https://profile.callofduty.com/blackops3beta/showBetaCodes Gegaan. Even inloggen en daar staan mijn 3 codes
Friend Token: MYH34-4P9GP-34CK6-P72KV-KH26Z Friend Token: 32H9J-3WHCM-Q439J-JKMT3-KCH6ZZ Er is nu een storing met redeemen. Als je op Xbox.com de regio verandert naar Braziliƫ kan je ze wel redeemen op een of andere manier. Zo deed ie t wel voor me.
Is er iemand die nog een code voor mij over heeft en het naar mij toe wilt sturen via pb? Alvast bedankt dan ga ik vandaag wel de Xbox One ook halen ( heb ik tenminste wat te spelen tot de 28ste)
@Graveheart hoe ga jij gamen met je verrotte slijmbeurs? Wel vet vanavond even met de Destiny clan COD doen? @bulletproof010 @Rampage @Graveheart @Lethal AK47 je moet even je xbox.com op Braziliƫ zetten dan werkt het wel. Net getest met een friendcode welke ik gekregen had van @Rampage de schat
is het echt een storing met dat niet kunnen redeemen of is het een kwestie van blijven proberen?? iemand al gelukt? hebt btw straks wss 2 codes over voor de liefhebber
Ga naar XBOX.com en "wissel je code in. Linksonder op de website heb je een optie waarin je je locatie kan veranderen. Zet deze even tijdelijk op "Brasil/Brazilie" en wissel je code in. GREAT SUCCES.
Ik zou er graag 1 wil hebben als anderen niet voor mij waren. Zou je het naar mij kunnen sturen via pb dan dat zou echt tof zijn . Ik haal mn Xbox dan wel gelijk vanmiddag, is die beta al te downloaden en te spelen ?
Als iemand nog een code heeft voor de x1 houd ik me aanbevolen. Graag via pm . Veel gameplezier de rest alvast!