Haha ik ga voor die Gears of War bundel maar dan moet ik tot de 28ste wachten omdat die dan pas hier officieel uitgebracht wordt in Nederland. Maar door die beta heb ik weer wat om te spelen tot die tijd. Als de beta mij bevalt ga ik zeker wel die nieuwe CoD halen in november .
https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/3ifyih/get_call_of_duty_black_ops_iii_beta_without_code/ voor de mensen die hem ook willen spelen en het werkt
blijkbaar in een ver verleden ook bij de bart smit gereserveerd, krijg zojuist een mail met nog 3 codes... wie oh wie edit: alle 3 vergeven
Ik had zelf geen enkele verwachtingen, maar eigenlijk is de beta best leuk. Het zijn dan vooral ook de maps die ik echt tof vind. Hunted is de map geloof ik waar je een waterval hebt en een beetje een soort berggebied. Dit vind ik echt een gave map, maar de andere twee ook. Deze maps zijn al toffer dan welke map in AW dan ook. De default maps van AW that is, DLC heb ik niet. Ze gaan het campen tegen, want je kunt niet meer over muurtjes heen/op. Dus in die zin minder vrijheid, maar wel beter. Waren Halo 5 en Battlefront niet uitgekomen dit jaar, wellicht had ik deze wel gehaald voor mijn shooter fix. Maar ja...die komen wel. Verder is het wel gewoon echt CoD en zoals iemand hier zei voelt de recoil echt anders aan.
Nou lekker de game loopt constant vast. Meer mensen hier last van? Ik kom 9/10 keer niet eens in potje en dan hangt de game al
Nee man. Die pech had ik gelukkig niet. Dat heb ik weer met AW, die crashte onlangs gewoon 5x binnen een uur terug naar het dashboard.