[XOne] Gears of War Ultimate Edition

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 jun 2015.

  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Maar het is logisch dat het er niet next-gen uitziet. Is toch nog de oude engine?
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Boeit allemaal niet, het gaat om de mp!
     
  4. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik vind het niet lelijk, wel jammer dat de horror-vibe van deel één nooit meer teruggekomen is, maar ik kan prima met deze graphics leven. Maar ik ben dan ook geen graphics-hoer.

    Maarrrrr, laten we eerlijk zijn, The Witcher ziet er vele malen mooier uit bijvoorbeeld.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Witcher is ook geen remaster. Maar een game die gemaakt is in combinatie met de nieuwe consoles.
     
  6. J4mie

    J4mie Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    7
    Alles is wat meer helder, maar de campaign voelt nog steeds duister zoals voorheen. Komt door de meesterlijke manier waarop de soorten Locust één voor één worden geïntroduceerd: Sniper, RAAM, Boomer, Berserker, Corpser, Theron, Brumak, Reaver...

    Bij latere games kreeg je deze Locust gewoon door elkaar en kwam het allemaal wat minder overtuigend over vind ik.

    Moet wel zeggen dat bij Gears UE, bij sommige stukken in de campaign wel wat meer gore had mogen zitten vergeleken met de originele. Ook bij de MP bij het gebruiken van de shotgun is de hoeveelheid bloed gelijk aan de beta, terwijl bij diverse trailers meer bloed te zien was. Zal dan wel een eerdere build geweest zijn in die trailers.

    De campaign ziet er qua graphics juist behoorlijk next-gen uit, de multiplayer want minder omdat het 60fps is (wat ik persoonlijk ook meer prefereer).

    Het feit dat het nog de oude engine is merk je vooral aan de AI zoals in de XBW review al ter sprake kwam. 't is vaak een 0 of een 1: of ze schieten niet of ze schieten en raken je volop. Nooit er langs ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2015
    Willem vindt dit leuk.
  7. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Dat zei ik al ja.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee en dat komt misschien wel terug in deel 4.. En dan klagen sukkels weer over "te donker "
     
  9. N1c0

    N1c0 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    1
    Vergeet niet dat het origineel zijn tijd qua graphics ver vooruit was en dat een remaster hiervan gewoon - zo goed als - mee kan met de huidige standaard. Weet nog dat ik helemaal werd weggeblazen toen ik Gears voor het eerst speelde. Bewijst weer dat stap van Xbox/PS2 naar 360/PS3 veel groter was dan de stap naar de huidige generatie consoles.

    Wil de game graag halen voor m'n Xbox One, alleen groepje waarmee ik altijd speelde op 360 is overgestapt op PS4 dus twijfel nog.
     
  10. J4mie

    J4mie Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    7
    Mee eens, maar de reden dat de stap van Xbox/PS2 naar 360/PS3 groter was kwam ook door de overstap naar High Definition hè.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wacht maar, vrijdag kom ik jullie noobs wel ownen. Misschien kunnen jullie de game nog terugbrengen dan
     
  12. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Het enige wat ik wel weer extreem irritant vind is het JIP systeem in social. Ik speel vooral social en continu spawnen in een KOTH potje waarbij je 140 seconden achter staat is fucking irritant.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176

    Dat is altijd geweest bij koth. Doe je niks aan. Anders moet je ranked spelen. In 3 deed ik ook alleen maar sociale koth want ranked was leeg. Kon gewoon een 7+ w/l houden zelfs met die achterstanden.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Vrijdag pas?
    Dacht dat jij een hardcore GoW speler was ;)
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar daarom wil ik toch de fysieke game enzo. Vieze digitale dingen
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Digitaal is alleen voor B-games!
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb alleen maar games digitaal! :eek:
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach alle games zijn digitaal tegenwoordig, Enige waar je de disc voor hebt is de licentie. :p
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik wil games zoals Gears gewoon op de plank hebben, doosje, boekje (met wat hoop :+) en ruiken, voelen. En er zitten stickers bij, haha!
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2015
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Heerlijk toch zo'n versgeperste game? :+

    Zelf probeer ik de game nu de fixen voor 30 inclusief via MP. :9
     

Deel Deze Pagina