Zo een andere MM had deel 3 ook eerder verkocht toch. Die MM op hun vingers getikt door MS.. Games later geleverd in de toekomst etc
True, maar ik ben juist van plan er een sport van te maken hem net dat ene eurotje goedkoper te krijgen. Dit jaar ben ik toch al niet van plan om veel games te halen, want de meeste die ik op het oog heb, hebben mij nog niet 100% overtuigd. Deze box is een uitzondering, maar ik wil dan ook die gouden tijden weer herbeleven, voor zover mogelijk.
De unlockable chars. Bij level 100 krijg je ook iets speciaals volgens een developer. UNLOCKABLE CHARACTERS Samantha Byrne - Level 5 Kantus - Level 7 Chairman Prescott - Level 10 Miner - Level 12 Dizzy Wallin - Level 15 Beast Rider - Level 17 Clayton Carmine - Level 20 Spotter - Level 23 Jace Stratton - Level 25 Flame Grenadier - Level 27 Savage Grenadier - Level 35 Golden Gear - Level 40 Hunter Elite - Level 45 Mechanic Baird - Level 50 Dizzy Wallin Farmer - Level 55 Benjamin Carmine - Level 60 Invite me maar morgen, ik sta nog steeds in je friend list als het goed is (V3N9EFUL)
Ik heb geen idee, ik zit echt nooit op mn Xboner. Morgen gaat de eerste game erin sinds september vorig jaar ofzo Edit: ik zie je erbij staan ja. Ik kan zeker geen lijsten maken he? Van "Xbox world matties" enzo
Op budgetgaming claimt iemand 'm ook al te hebben. Dus het is het proberen waard om even naar de winkel te gaan.
Zie geen aftelling bij de digitale editie, is het zo dat deze precies om 0000 uur Nederlandse tijd wordt vrijgegeven ?
Meerdere mensen die problemen hebben met de verbinding online? Ik speel constant met lag, op de US servers maar ook op de Europese. Komt dit misschien omdat nog niet zoveel Europeanen hem spelen? Want met de beta liep alles vlekkeloos.
Nee. Zal altijd de server park kiezen die het meest in de buurt is. Al kan je dat zelf instellen naar welke je wilt connecten.
Toch maar gedaan, klootviool bij MP reageert niet op mijn mail. Vertrouw dus die ene 30 euro advertentie maar niet voor degene die de game nog willen halen. Morgen maar knallen, hopen dat ik dus zo meteen maar de verzendbevestiging krijg. Moest je bij MM niet aanwezig zijn voor ontvangst, ook als het wel gewoon door de brievenbus kan?