1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Kan je nog steeds zonder veel risico je regio wijzigen op je one. Ik heb het al een jaar niet meer gedaan maar ik vroeg het mij zo af of ms daar nu strenger is in geworden? Ook het aankopen van games uit de USA store bijvoorbeeld
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb het een paar weken geleden omgezet, tot nu toe geen enkel probleem ondervonden met het kopen van games :)
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Staat standaard op US hier, ik haat sowieso die NL lokalisatie en aankopen zijn cheaper uiteraard.
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik zit alleen met een probleem met EA Access. Vorig jaar aangeschaft in de USA store met dollars met een USA cc. Nu wilde ik dus EA Access verlengen want hij loopt af maar ik heb mijn dashboard op nl staan al een jaar. Verlengen met een nl Creditcard gaat dus niet want ik krijg een error op de Xbox. Of is er iets anders?? Heb de auto renewal uitgezet op de Xbox site
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel te maken hebben dat die eerst via de US store is gegaan. Denk dat je hem eerst even helemaal af moet laten lopen om hem te verlengen via de nl site en CC.
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Werden jullie ook net uit Xbox live geknikkerd en moesten jullie een nieuwe terms of agreement accepteren? Gebeurde 10 min geleden bij mij
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Misschien n00b vraag (idc), maar maakt redeemen nog uit via de site qua land? Als ik per ongeluk een bonus item op nl redeem, werkt die dan op de console met us locale?
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Even twee dingen uiteen zetten:
    1) Soms kan het zijn dat je content in één land moet redeemen omdat deze in een ander land niet zichtbaar is. Ik kreeg ooit een downloadcode van een Amerikaanse ontwikkelaar die ik enkel binnen kon halen door mijn locale eerst naar Amerika te zetten, toen ik hem nog op Nederland had staan was de download simpelweg niet zichtbaar.
    2) Eenmaal gedownload is het altijd zichtbaar. Om het bovenstaande weer aan te halen: toen ik het spel had gedownload door locale naar Amerika te zetten kon ik het gewoon spelen nadat ik het land weer had teruggezet naar Nederlands.

    Hopelijk geeft dit een antwoord op je vraag!
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  9. xGROOVER

    xGROOVER New Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Weet iemand waar de Xbox one fifa 16 1TB te verkrijgen is in Nederland of een webshop die hem naar NL verstuurd?

    Alvast bedankt
     
  10. De_GnashR

    De_GnashR New Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die chrome rond de disc drive zitten en die vind ik toch mooier om te zien. Ben uiteindelijk voor die Gears of War bundel gegaan en ben er echt blij mee mee :). Wel minder is dat je die verbeterde controller niet mee krijg maar die kan ik later altijd nog appart erbij kopen.

    Het is alleen wennen aan die 60 fps, kreeg er in in het begin alleen maar koppijn van maar nu vind ik het juist wel tof :D
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik had het heel erg bij Alien: Isolation... gekocht, werd echt heel misselijk van de graphics... zo raar!
     
    De_GnashR vindt dit leuk.
  12. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Hoe is de controller? Heb je een adapter nodig voor een andere headset of zit er een 3.5mm aansluiting op?

    Ik ga dan proberen om de controller direct om te ruilen bij de MM, anders moet ik weer zo'n adapter kopen. :9
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Kwam dit gerucht tegen. Weet niet of het al langs gekomen is.

    http://www.homecinemamagazine.nl/2015/08/xbox-one-krijgt-hardwarerevisie-in-oktober/

    Iets kleiner, standaard grotere HDD en pricedrop zou wel nice zijn. :+
     
  14. De_GnashR

    De_GnashR New Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    1
    Nahh alles is gewoon hetzelfde ( je hebt dus nog steeds een adapter nodig voor een andere headset ), je krijgt dus gewoon de oude xbox one en controller. Was in eerste instantie wel teleurgesteld want op de Amerikaanse site stond juist dat de GoW bundel met die nieuwe XBox One kwam. Maar het is niet erg vind die oude Xbox One mooier qua voorkant in elk geval en de bovenkant zie je bij mij toch niet.

    Maar volgens mij mag je die controller niet zo omruilen als je die bundel koopt anders had ik dat wel gedaan haha :p. Wil het wel gaan verkopen maar dan maak ik echt veel verlies op denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2015
  15. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Wel apart inderdaad dat we hier in Nederland de oude Xbox One en controller krijgen. Ik ga het in ieder geval proberen en anders heb ik pech.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Best bizar hoeveel games ik al op me xbox heb staan. Heb een 2tb hdd. 21% in gebruik.
    Heb alleen geen demo's meegeteld en beta's die afgelopen zijn. Want die heb ik alleen nog maar bij Ready to install staan.

    AC Unity
    AC Black Flag
    BF4
    BF Hardline
    COD Black Ops 3 beta
    Chariot
    Child of Light
    Crimson Dragon
    D4
    Destiny
    Fable Legends Beta
    Far Cry 4
    Fifa 14
    Forza: Fast and Furious
    Game of Thrones
    Guacamelee
    Halo Spartan Assault
    Idarb
    Killer Instinct
    Massive Chalice
    Max: The Curse of brotherhood
    MGS: Ground Zeroes
    Metro: 2033
    Metro: Last Light
    Neverwinter
    Project Spark
    Rayman Legends
    Smite
    Sniper Elite 3
    Strike Suit zero
    Super Time Force
    Titanfall
    Tomb Raider
    Volgarr
    Warframe
    World of Tanks
    Worms Battleground
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik ben net wat games aan het verwijderen geweest.
    Ruimte maken voor Black Ops 3 Beta oa.
    Echt tijd voor een externe HDD hier.
     
  18. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Twee vraagjes m.b.t. het updaten van games:
    1) Is het mogelijk om te checken of een game een update heeft, zonder dat je deze eerst op hoeft te starten? (vooral handig als ik al een game kan updaten die ik niet direct wens te spelen)
    2) Is er een methode om in één keer al je games te updaten?

    Soms ik ik weleens een game spelen die dan ineens een update van enkele Gigabyte vereist, vandaar mijn vragen.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alles je bij games en apps kijkt en naar de tile van de game kijkt zie je soms linksboven een controller teken staan met een plus. Dat betekend dat er add on content is. Als er rechtsboven een asterisk teken staat betekend dat dat er een update voor de game is.

    Je kan niet alles tegelijk up te daten. Maar je kan er wel voor zorgen dat ze automatisch gedownload worden als je de game op instant on laat staan.
     
    NLegendkiller vindt dit leuk.
  20. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Een paar vraagjes over de One mbt 'de cloud':
    Staat je xbox constant in verbinding met de cloud?
    En opslag van saves en dergelijke, worden die opgeslagen op de HD en in de cloud, of is het een van tweeën?
    Kun je cloud opslag uitschakelen (zoals je op de 360 ook kunt kiezen of je eventueel in de cloud wilt opslaan)?

    Ik weet niet of ik alles goed verwoordt en of dit echt een rol speelt op de One.
     

Deel Deze Pagina