Waarschijnlijk wordt dat gelijk geblocked. Waarom wil je eigenlijk die beelden kijken, veel te bang om gespoiled te worden
Wel een keurig antwoord. Ze geven in ieder geval die indruk zich er niet zomaar aan over te geven. Welke winkel is dat, als ik vragen mag?
Sure? Er wordt op dit moment opvallend veel GZ gestreamd, maar dat is zo te zien ook echt allemaal GZ. Mooi om te zien trouwens hoe populair het Twitch kanaal van de gasten van Uknighted op dit moment is. Ze hebben nu 500+ uur marathon (sick!) alvorens TPP uitkomt. Normaliter hebben ze rond de 2k kijkers (wat ik altijd al veel vind!) maar ze zitten nu zomaar even aan de 7,5k kijkers Oké, ik weet dat de massa kanalen van Dota en verwanten nog veel meer kijkers trekken, maar toch, best veel mensen!
Fick! Ik moet Risen 3 ff snel uitspelen. Dinsdag is de game er al ... Ben benieuwd hoe hij gaat bevallen, met name of ik me over de onzin dingen heen kan zetten ...
Volgens mij heb je je punt nu wel eens gemaakt met die onzin dingen, misschien helpt het als je er gewoon niet meer over praat?