Daar is het toch een forum voor. Maar het is echt wat ik nu weer ff mee bezig was zo vlak voor de release. Hoop gewoon dat de game me gaat bevallen, want ik heb wel zin in een open world stealth game ...
Hoe zit het eigenlijk met dag/nacht en een weersysteem. Zit dat in TPP? Dus dat het gewoon terwijl je missies doet dag en nacht wordt en kan gaan regenen out of the blue? Ik heb echt weinig info gevolgd over de game.
Op 12game even besteld, met de guide erbij en zaklamp voor € 62,- http://www.12game.com/the-phantom-pain
Nice, i love that shit in games. De theme uit de eerste MGS blijft ook echt bazig! vooral 1:13 Maar die van MGS3 is wel de beste en denk niet dat MGS5 daar veel aan gaat veranderen.
Bol heeft de game verzonden, dus als de postbode een beetje meewerkt, kan ik vanmiddag aan de slag met de GOTY!
Bol verstuurd zo goed als nooit eerder, de kans lijkt mij zeer groot dat de game op veel plaatsen gewoon te koop zal zijn.
Komt die fokkin' game nu gewoon ff op 1 september uit?! Was hem even uit het oog verloren maar damn!!! Serious?
Dan maar hopen dat die vandaag al in de winkel ligt Wel al een paar streams op Twitch. Niet kijken Rien, niet kijken Rien, niet kijken!!
Net bevestiging gekregen van iemand uit Hong Kong dat die versie de Japanse stemmen heeft met Engelse subs, dus waarschijnlijk zal ik die dan eind September ontvangen voor ongeveer 40-45 euro...
Dan betaal ik liever de volle pond en dinsdag lekker gamen. Ga niet voor 15 euro tot het eind van de maand wachten Maar wel chill natuurlijk