Die eerste kill laat precies zien dat die shotty iets zwakker gemaakt moet worden En de Nades zijn zoals ik eerder gezegd heb echt een probleem.
Ja, best stom dat ze die gloed er in hebben gedaan bij de sniper als je inzoomt. Dan ziet de ander je meteen. Tof dat je de Savage Kantus hebt trouwens Je bedoelt dat de nades een te grote straal hebben zeker?
Gisteren de proloog gespeeld. Damn, deze game is echt wel Xbox One waardig. Enorm goede remaster en ook bijna alles loopt erg soepel, in elk geval beter dan het origineel, zelfs met patches. Vooral de menu's ben ik erg aangenaam door verrast, net als de grafische facelift. Als GOW I nu pas voor het eerst in de schappen zou zijn gekomen, dan had die zeker de volle prijs mogen zijn. Zelfs met het geweten dat die al eens uitgebracht is, vind ik dit voor 33 euro wellicht de deal van het jaar.
De stun range van de nades is soms ook belachelijk. Valt totaal niet in de buurt en sta je daar verstijfd!
Idd ze maken het wel heel makkelijk voor de tegenstander om je te killen als je niet vrij kunt bewegen, heel irritant is dat. Voor de rest ben ik weer helemaal verslaafd aan de gow multiplayer net zoals vroeger. Ik was bang dat die nieuwe sfeer mij niet zou aanspreken maar nu begrijp ik waarom ze voor deze keuze zijn gegaan. De kleuren zijn om van te smullen op je full hd tv. Mis die grauwe kleur van de originele dan totaal ook niet al vond ik dat het wel bij gow hoorde , maar tijden veranderen. Dit is echt geniete boysss zoals vroeger alleen dan nog beter
Nope, een remaster, met alle content die ze bij het origineel niet hebben gebruikt. Er zijn ook meer hoofdstukken aan het verhaal toegevoegd en alles heeft een make over gekregen.
Zit er extra content in deze game ofzo? Ik kijk iemand die aan het spelen is en heeft allemaal andere dingen dan ik heb gezien in story mode van deel 1. En het is ook geen deel 2/3 want ze zijn nu pas bij RAAM van deel 1.