Pff kan niet wachten om em te spelen, dit weekend Ground Zeroes maar weer aangeslingerd om er lekker in te komen !
Witcher 3 is ook tof idd. Veel waar voor je centen iig. Vond het zelf niet zo geweldig als andere maar het is een game van hoge kwaliteit
Yu gasten! Ik heb mgs 5 digitaal gekocht maar vanaf wanneer wordt deze game eigenlijk gedownload want vind hier niets info van terug en men ps staat op automatisch downloaden??? Heel vaag dit.
Ik neem aan dat je het alvast via Steam hebt gekocht? Je kan het morgen rond een uurtje of 5 gaan downloaden.
Nee ik heb het gekocht op ps4 en er staat bij dat ik het kan spelen vanaf 0:00 vandaag maar er staat ook bij dat het spel automatisch wordt gedownload op 31/8 en dat is vandaag maar download juist niets.
Ik ben er uit mad max schijnt qua campaigne eentonige. Missies te hebben en een kut verhaal dus ik wacht wel op een sale Dus ik ga gewoon lekker alleen voor mgs ga daar van genieten haal pes alleen nog deze maand
Haha, zo iets vermoedde ik al ja Ben benieuwd wat Mother Base allemaal te bieden heeft wanneer je het wat hebt geüpgrade. Wat ik ervan heb gezien bij een maat zag het er veelbelovend uit.
Bart Smit in Volendam heb ik 'm gehaald Edit: Mother Base is ook vet. Ben lekker aan het uitbreiden en mensen op missie te sturen voor recourses enzo. Nog een plus voor de game zijn de zeer korte laadtijden.
No Nice ik ga ook ff kijken zo Edit net geweest intertoys die had hem nog niet nu ff Bart Smit, MM en GM proberen