Oh yes! Heb de Telltale games pakket gekocht en verbaasde mij hoe veel plezier ik heb met GoT. Lekker hoor zo snel. Had 2 weken geleden alle episodes in 2 dagen gespeeld.
Spoiler: Episode 5 Damn!!!!!!. Fuck wat een kut keuze haha. Ik heb besloten op Rodrik achter te laten. Vind Asher net iets toffer en geeft een goede reden om helemaal loco te gaan met hem haha.
Spoiler: EPISODE 5 Spoiler Had Asher achtergelaten. Meer omdat ik het ook bij hem vond passen of zo, om zichzelf op te offeren op zo'n manier. Daarna meteen spijt van eigenlijk. Wou meteen opnieuw het laatste chapter spelen, maar dat kon dus niet. In TWD en TWAU kon dat toch wel?. Spoiler Moet zeggen dat ik verder niet echt onder de indruk was van deze episode. Rodrik ook in keer geen cripple meer. Als die het nog wel is, heb ik echt een domme keuze gemaakt.
Spoiler: ep 5 Rodrik is de echte leider en zal de Whitehills stoppen. Heb dus ook Asher achter gelaten. Jammer ook dat Finn dood is
Wanneer komt de laatste episode uit? Ik heb behoefte aan een nieuwe dosis Game of Thrones, maar ik wil niet ook hier wachten op nieuwe delen van het verhaal en gewoon alles in één keer doorspelen. Ondertussen maar wat hoofdstukken terug lezen oid. I need my fix.
Denk over 3 weken ofzo. Las btw dat het hele seizoen ook een retail release gaat krijgen nadat het klaar is.
Ik denk dat ik dit de vetste Telltale game tot nu toe vind. Eerste twee EPs gespeeld en heeft echt het GoT sfeertje.
Jup. Vooral dat sfeertje is idd heel goed gedaan en de reden dat het tof is. Best knap hoe ze dat hebben kunnen overbrengen.
PFFFF MOOOOI KUT DIT! Moet ik alsnog wachten nu. Ik dacht dat alles er al was. Fuck zeg dat einde van episode 5..... Ik heb gekozen voor Spoiler Duncan slopen. Vieze verrader. Rodrik heb ik achtergelaten met in het achterhoofd gehouden dat die gestoorde sellswords zeer waarschijnlijk niet zouden luisteren naar Rodrik. Maar fuck man, Eleana Wel echt precies Game of thrones. Alles waar je een band mee opbouwt gewoon compleet de grond in stampen.