De eerste missie was niet echt interessant nee. De intro staat wel degelijk bekend als één van de beste intros ooit gemaakt.
Ik mag hopen dat je Mass Effect 3 bedoelt, 2 moest het vooral van cutscenes hebben, niet meer dan dat. Mass Effect 3 opening gebeurde van alles om je heen, op grote schaal, shit was going real. Ga deze game zelf ook oppikken, maar ben ook aan het sparen voor een tattoo in december, dus moet even op de kleintjes letten.
Sowieso toen die uitkwam was iedereen lyrisch over zowel de opening als het einde. Watchmojo.com zet hem ook op #5 van beste intros ooit gemaakt, en die lijst wordt bepaald door de votes van de members. Gamerevolution zet hem zelfs op 3 Mass Effect 3 intro vond ik zo zwaar crap. Grootste teleurstelling die ik heb meegemaakt wat betreft games.
voor degene die de xbox proloog heeft gespeeld: Spoiler zit de SONY cassette en walkman er ook in ???
Die introooooooo.....mi gado! Subliem gewoon. Hele dikke spoilert over het begin: Spoiler What the.....shit? Quiet? Maatje van me zei trouwens dat hij de triangle knop van de PS4 in de Xbox One versie zag tijdens paardrijden? Lolz.
Shit was going real en wat deed het met de meeste fans? Helemaal niets. Waar je de eerste twee games helemaal naartoe hebt geleefd gebeurt opeens en de game zit je vrolijk even uit te leggen hoe alles werkt. Waardoor alle aandacht naar jezelf getrokken wordt, in plaats van wat er om je heen allemaal gebeurd. Mass Effect 3 is wat mij betreft een perfect voorbeeld van hoe je een intro niet moet doen, zeker als je game leunt op een sterk verhaal. Maar goed, beetje offtopic.
Geen motherbase, meer verhaal dan nu. Lol, ik heb standaard Rebel Yell van Billy Idol aanstaan.....hoorde ook nog Take on Me van A-ha, maar dat was me daar wat te druk qua tegenstanders dus die pik ik later wel op. Dat zijn optional objectives. Sommige kun je wel doen, sommigen ook niet omdat je er de gear nog niet voor hebt. Voor sommigen van die optional objectives kun je de plaats ervan vinden door tegenstanders te ondervragen. Niks raars aan...1 van de grootste uitvindingen van Sony.