Nope, er staat wel, download de demo nu, maar als je de link volgt dan kom je alleen maar op de full versies uit. Niks geen demo te vinden..
Gaat mij vooral om het rijgedrag.. Als dat een stuk beter is dan zijn voorganger dan bezoek ik de store...
Dat heb ik nou ook... Al die tracks uit Forza 5 als Bernese Alps, Prague en bv Road Atlanta heb ik wel een beetje gezien De hoeveelheid auto's in Forza 6 is dan wel weer mooi!
https://store.xbox.com/nl-NL/Xbox-O...t-6-demo/797f4c79-ec31-4981-807b-c5f398611aba Via deze link kan je de download al starten. Via Xbox zelf verschijnt die bij mij niet.
Je kan ook bij een vriend die de demo al heeft kijken en de download starten. Bij mij is is inderdaad ook nog niet te zien in de Xbox store.
Als je in de store zoekt op Forza 6 dan krijg je een flinke lijst, daar stond hij bij mij ergens tussen. Zit op 50% nu.
De hele xbox one UI is ook zó onhandig, come on! Bij de 360 had je een speciale demo sectie, dat was zoveel handiger, ook in het zoeken van DLC.
Heb je nu ook. Het is alleen even zoeken. Maar als je naar Games gaat en een paar keer naar rechts staat er wel een demo sectie. Maar daar staat Forza 6 dus nog niet bij.
Met W10 wordt het hele menu ge-update dus dan hebben ze hopelijk weer die categorieën op een duidelijke manier terug.
Store-games 3 keer daad naar recht en naar beneden scrollen dan staat demo onder nieuwe demo's Ik download nu