1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nice wat ze met dat geld doen ook trouwens. Goed gehandeld. Volgende keer ook maar boetes uitdelen hier met XBWRacing. :+ #FundMadMonkeyArt
     
  2. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Als jij het niet oppakt doe ik het, heerlijk V8, BATHURST!!. En dan zonder lijntjes op het asfalt....#sorryTender.....
     
    FuzzySkittle en loyallronin vinden dit leuk.
  3. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Beslissing genomen. Ik ben over op PS4.

    Gister m'n X1 verkocht en direct een PS4 gekocht met Playseat Challenge, Thrustmaster T300RS, Thrustmaster T3PA & Project Cars. Eerste indruk: spel loopt soepeler (gevoelswijs) en racen met FFB wheel, clutch etc is echt een verademing t.o.v. controller racen. Ja ik mis nu community racen met jullie, maar ik krijg er wel FIFA online, Rocket league:+, en andere games met vrienden voor terug. Ik ga op zoek naar een PS4 racing community.

    Bij nieuwe karting events ben ik er zeker bij en ik zal de topics ook nog wel blijven volgen hier. Misschien mag ik nog meedoen met time attacks? :+
     
  4. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Kan iemand de bovenstaande post verwijderen?.........noriCeramic???? nooit van gehoord........:mad::mad:=(:'-(
     
    FuzzySkittle vindt dit leuk.
  5. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    :lol: Ik ga jou ook missen Pieke
     
  6. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Pcars Update 3.0 is online!!!!

    en alle leaderboards zijn ook gelijk gereset.
    na update niet vergeten je console een harde reset te geven
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2015
  7. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Lekker! Ben benieuwd hoe het loopt dan, vanavond maar even proberen.
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213

    Race een paar keer met mij mee in een lobby en je hebt zo 20+ friends for project cars ;)

    meeste zijn engelsen, paar canadezen/amerikanen, en een paar verdwaalde nederlanders !!!

    als je alleen maar nlers wil, moet je eens op racestars.nl kijken!!
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    @Midiji Welkom! Forza 5 wordt niet heel veel meer gespeeld. We hebben een poging gedaan met Project CARS. Een aantal spelen dat nog en een aantal anderen hebben de game door bugs opgegeven. Ik weet zeker dat er weer een aantal Forza 6 zullen gaan spelen dus blijf dit forum deel in de gaten houden als je gewoon wat weer racen of aan een competitie mee wilt doen.

    Wat betreft je vraag over een stuurtje, dat ligt aan je budget. Fanatec is erg goed spul maar alleen het duurste stuur hun line up is compatibel met de Xbox One (750 Euro voor de base + tussen de 350 en 480 Euro voor een rim + tussen de 100 en 360 euro voor pedalen). Zeker weten de krachtigste force feedback en beste kwaliteit voor op een console, maar de prijs is erg hoog.

    Zoals je in je pm zegt is er het Logitech 920 stuur voor een lagere prijs en ook is er de Thrustmaster TX. De Logitech heb ik nooit uitgeprobeerd maar maakt nog gebruik van tandwiel techniek waardoor het stuur mechanisch kan aanvoelen. Ik weet alleen niet hoe ver ze dat hebben verbeterd sinds de oude g27. De Thrustmaster TX maakt gebruik van een band die van de motor naar het stuur gaat en daardoor is alles vloeiend. Daarnaast is de Thrustmaster sinds kort ook in losse componenten te koop zodat je zelf kan kiezen welke pedalen je erbij krijgt etc.

    Ligt er dus aan hoe veel je wilt en kan uitgeven. Als je zeker weet dat je echt veel tijd gaat investeren in racen dan is het het wel waard natuurlijk. Als je de beste setup wilt hebben voor console en je heb het geld er voor dan is de nieuwste Fanatec Base de goede keuze.
     
  10. Midiji

    Midiji New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi hoi bedankt Flavourlicious voor je snelle reactie :)

    Kan eerlijk gezegd niet wachten op Forza 6 heb daar heel veel zin in om te gaan spelen.

    Hoop dat we leuke competities kunnen gaan houden als Forza 6 uit is.

    Wat betreft mijn nieuwe race setup weet inderdaad dat fanatec erg aan de prijs is aan de andere kant de nieuwe g920 kost ook 450 euro en dan zal ik daar andere pedalen bij moeten kopen aangezien de bijgeleverde niet zo van goede kwaliteit zijn tenminste dat heb ik al veel gelezen in reviews en diverse fora dus dan zit je ook al snel aan de 6 a 700 euro.

    Twijfel aan Fanatec niet om de prijs maar meer om hun support als er wat met mijn setup zou zijn is die echt goed of koop ik straks daar mijn setup en houd dan de support op als ik met vragen zit over het configureren van mijn race wheel en pedalen ?

    thrustmaster is zou ook nog een optie zijn maar lees daar te vaak negatieve berichten over en na een eerdere miskoop praten we wel over heel wat jaren geleden heb ik geen zin om dit nog eens mee te maken. Wil er namelijk dagelijks van kunnen genieten;)

    Verder wil ik ook een bijpassende raceseat aanschaffen zat te denken aan een Playseat heeft iemand van jullie daar ervaring mee dacht zelf aan een Playseat evolution of zijn er betere seats verkrijgbaar.

    Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vragen.
     
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    :+:cool:

     
    RemcoM vindt dit leuk.
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    @B Tender had deze nog niet gezien, dus:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Alfa Romeo Giulia, 510 pk. :)
     
    RemcoM en B Tender vinden dit leuk.
  13. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hebb0000n!
     
  14. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik ben de Forza 6 demo al aan het downloaden.
     
  15. Detje NL

    Detje NL XBL: Detje NL

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb een Playseat Evolution en een TX en ben daar zeer tevreden over. Mijn eerste TX heeft het 90min.gedaan en begon toen te stinken,10sec. later zat ik in het donker en was hij overleden. De tweede doet het al maanden zonder problemen.
     
  16. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Hier nog 1...binnenkort nieuwe controller kopen (again) en dan kijken of t bevalt
     
  17. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zo dadelijk start ronde 4 van de Touring Masters in Raceroom. De Audi is echt gigantisch kansloos op Zandvoort dus het wordt hopen op een redelijke kwali en dan damage control in de races.

    Edit, blijkbaar geen stream.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2015
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Mercedes 2016 DTM is sexy

    [​IMG]
     
    B Tender en RemcoM vinden dit leuk.
  20. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Vandaag mijn 2e race gereden met TCone. Ik zit in Divisie 2 waar ik afgelopen race aardig mee kon komen. Helaas heb je niet alles zelf in de hand en was ik betrokken bij 2 crashes die mijn uiteindelijke klassering zwaar hebben beïnvloed. Verder niets aan te doen maar heb er een filmpje van gemaakt om jullie ook nog een beetje op de hoogte te houden :)

    Crash 1 is de zwaarste, de Citroën komt bij het insturen van de bocht in contact met een andere wagen en raakt hierdoor de controle kwijt. Uiteindelijk schuift die precies voor mij weer het asfalt op en dat ging toen niet helemaal goed :+

    Incident 2 was op het moment van rijden voor mij moeilijk te beoordelen. Ik reed op plek 3 maar de nummer 4 zat al een aantal ronde's dicht achter mij. Bocht 1/2 zijn moeilijke bochten om aan te remmen en kom daar niet helemaal goed uit. De auto achter mij anticipeert hier niet helemaal lekker op en er ontstaat licht contact. Omdat door de hoogteverschillen hier de auto al wat uit onbalans is was dit tikje fataal en schoven we beide de grindbak in. Van plek 3 naar plek 10 weggezakt. Heb later nog wel wat kunnen inhalen maar het zijn dure punten. (En ik had een podium finish ook wel weer eens leuk gevonden :+)

     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2015

Deel Deze Pagina