Ja toch. Chillen van de console is ook dat de beide knoppen echt knoppen zijn. Niet als je er langs gaat dat die uitgaat ofzo.
Metal Gear games zijn nooit zo mijn ding geweest, ga ik dit wel vet vinden aangezien dit meer open wereld is? En is het nog aan te raden eerst ground zeroes te spelen?
Iemand enig idee waarom je in het begin Spoiler een gezicht moet kiezen /maken en daar gebeurd verder niets mee..... Vrienden denken dat het voor MG Online is maar ik zie niet in waarom ze dat in de single player zouden doen. Of heb ik/wij iets gemist?
Spoiler: Locatie van schaap Hij is aan de rand van het dorp, bewaakt door maar 2 gasten. Ik liep echt drie kwartier te zoeken naar dat rotbeest.
Ik kan mijn ground zero save data niet uploaden, spel zegt dat er onderhoud met de servers is,dit is al heel de dag zo. Iemand meer hier last van?
Ik maakte net tijdens een missie via Mother Base een smoke grenade, ik werd echter gespot en aangezien ik voor nu echt 100% stealth wil gaan, koos ik restart checkpoint. Weg smoke grenade en ik kan hem ook niet maken nu? Was deze?
Bizar he! Ik kan er ook niet mee stoppen man. Meer dan 30 uur nu en nog maar 17% complete. Wat vele met Witcher 3 hadden heb ik met deze game. Het doet alles goed... En daarna nog eens veel beter. Ik raak er maar niet over uitgeluld.
Ik gebruik ook vrijwel alleen m'n tranq voor headshots. Hebben ze bij jou al helmpjes op? Blijkbaar passen ze zich aan naar je tactieken