Tijdens dat customisation van Snake zelf
kun je uit andere characters kiezen. Althans er zijn 3 lege vakken bij characters, Interessant. Iemand enig idee?
Geen idee of dat echt een spoiler is...maar kleine moeite.
Hoe geniaal ik het begin vond, weet ik nog niet wat ik van de game so far moet vinden. Nou ben ik sowieso al niet heel gesteld op het gebied na de proloog, ik vind dat vaak saaie settings en jungles veeeeeeeeel vetter, maar dat is het niet alleen denk ik. In MGS3 was ik instantly hooked, gewoon fantastisch. Het was dan weliswaar lineair maar dat werkte perfect.
Fiasco had het er al eerder over, maar ik hoop gewoon niet dat dit een soortgelijk geval als Arkham City en Knight gaat worden, in de zin van dat die open werelden totaal niet fijn voelde, vond ik dan. Witcher 3 vind ik dan wel weer geweldig. Hoe dan ook veel te kort gespeeld om nog meer over te kunnen zeggen.
Jammer ook vind ik wanneer ontwikkelaars ineens toffe shizzle uit vorige games niet ook implementeren in hun nieuwste game. Nou weet ik even niet meer of dit kon in MGS3 en de handheld games, maar in MGS2 kon je wanneer je een vijand staande had gehouden met zijn handen omhoog zijn radio kapot schieten en dus kon hij niet meer communiceren. Of dat je hem in zijn benen/armen schoot en je zag hem er echt mee rondslepen. Zit hier helaas niet in. It is what it is, maar het is jammer. Maar het is niet de eerste dev die dat doet en ook zeker niet de laatste.