Boeien. "In TTK, playing consecutive Vanguard Strikes creates a streak bonus, giving extra rep and better loot drop chances until you return to orbit" Dit vind ik een stuk mooier om te horen. Grinden!!! Als borderlands fan, vind ik deze game beter en beter worden.
Om vervolgens weer een dubbele exotic te krijgen, of een exotic die niemand wil hebben, zoals fusion rifles...
Lijkt wel of ze de exotics bij mij uit de nightfall gehaald hebben ofzo. Laatste 4 weken alleen maar legendaries gehad of Etheric light. Deze week ook weer een Pest Control Matrix, Sawtooth en een Pulse Rifle.
Plan c en PI blijven heerlijk in crucible. Door die nerfs en buffs volgende week wil bungie exotics ook wat meer gelijk trekken. Niet meer 1 exotic to rule them all
Ik ben alleen bang dat straks de Fusion Rifles weer een pain-in-the-ass gaan worden m.b.t range en damage. Die dingen waren voorheen behoorlijk broken. Toen zag je geen shotgun gebruiker rondlopen. Tja, je had mensen die de Fellwinter als sniper gebruikte maar je ging toch vaker kapot door de Fusion Rifles. Man, die Pocket Infinity voor de nerf was echt een beest Plan C een sniper. Zelf heb ik weinig last van shotgun's die vanaf 30 meter mij neerleggen. Ja, het gebeurd wel eens ... maar vaker niet dan wel. Ben zwaar benieuwd volgende week.
Heb de expension ook gekocht paar dagen terug. Destiny The Taken King - Suros arsenal weapon pack. Ben wel benieuwd ook naar de wapens die je krijgt.
@Rampage naah, alleen de fast fire rate krijgt een accuracy boost. Bij die moet je ook alles raken om iemand te killen. Accuracy gaat juist omlaag bij de lage charge/hoge impact archetype. No worries dus
Ach, we zien het volgende week dinsdag wel. Ben echt heel erg benieuwd wat de data-miners allemaal uit de patch kunnen halen Wacht wel een weekje of twee voor ik TTK aan ga schaffen. Heel benieuwd wat de impressies zijn van de hardcore spelers hier
Dat waren de laatste Nightfalls en weekly's met de goeie ouwe Setup. Vaarwel Fatebringer! aka de vanish oxy action gun. Vaarwel Crota's gevaarte. Kon er altijd op rekenen dat ik door jou twee minuten sneller was in een strike. En last but not least... 1 keer tüteren was genoeg en BOEM! Het is goed zo. Je moet het zo houden. Afscheid nemen bestaat niet. Memory's will live on oh en als ik al niet genoeg plaatjes heb gepost Spoiler: Nieuwe plaatjes van de aankomende exotic fusion Telesto
Kut @Rampage zit mij over te halen. Begin nog serieus te twijfelen ook nu COD niet alles bracht wat ik had gehoopt
@Rampage probeert je over te halen? Je bedoeld die kerel die om de week zijn pre-order annuleert omdat ie weer iets gelezen heeft? Om uiteraard de volgende week zijn pre-order weer te plaatsen omdat hype.