Maanden jaag ik op Hawkmoon, nooit gekregen. Gisteren: NF 1: Mask of the Third Man NF 2: 10 coins NF 3: Hawkmoon Hehe eindelijk Hawkmoon, ik blij. Ga ik nog even met wat mensen vlug een Crota normal doen, Ir Yut down >> Hawkmoon, ja nu weet ik het wel
The Techeun witches are the Queen's spiritual advisors. They were responsible for fooling the Wolves into surrendering.
Ja ik bedoel of je die niet met terugwerkende kracht krijgt als je de Y2 versie krijgt als drop of whatever
Hopelijk is het mogelijk als de TTK komt om dan men warlock human te wijzigen in een awoken. Anders maar een keer de warlock delete en opnieuw beginnen.
er komt toch wel een mogelijkheid om een nieuwe gelijk op lvl 25 te krijgen? Anders denk toch eerst men titan verwijderen en daarvoor een nieuwe warlock tot alles max is en dan men huidige warlock verwijderen.
Waarom zou je dat op die manier doen? Gewoon al je Warlock gear in de kluis stoppen, Warlock verwijderen, nieuwe aanmaken en vol gas.
Volgens mij kan je als TTK er is 1 char naar lvl25 brengen... Hoe dat in zn werking gaat voor de rest weet ik niet, Maar delete anders gewoon die titan joh
Weet je wat pas goed werkt? Ga naar dashboard, druk start/options op je destiny tile, manage game en delete all. Bubbels en sunbreakers ruk... ja... Dit is hetzelfde als zeggen dat je liever in een fiat panda wil rijden dan in een ferrari tank. Ik ga hier maar niet vertellen hoe goed het vorige keer ging bij Crota hard he