1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik belde net met Vodafone om mijn abonnement stop te zetten, maar die vertelde me dat ik alles moest regelen bij mijn nieuwe provider. Dingen zoals nummerbehoud etc. Ik neem aan dat mijn Vodafone abonnement automatisch wordt stopgezet dan? Ik moest wel rekening houden met een opzegtermijn van een maand, maar dat is normaal. Maar weet iemand of dat zo werkt? Wil niet voor verrassingen komen te staan.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je overstapt naar een andere provider dan regelt die het opzeggen van huidige provider (Vodafone dus). Verder wordt alles geregeld.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ok beter. Dan ga ik dat regelen.
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Oneplus Two invite is binnen.

    Hahahahahaha.
     
    Killamonkey, RemcoM en Graveheart vinden dit leuk.
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Mocht je er nog eentje krijgen hou ik mij aan bevolen:+

    @AnubisNefer
    Op welke plek stond je eigenlijk. Zie dat ik op 32000 van de 4,6 miljoen sta dus ga er van uit dat ik ook wel redelijk snel een invite krijg
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2015
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    32.000 of 320.000?

    Als het de eerste is, dan klopt het niet. Je had dan al eerder dan ik je invite moeten ontvangen.

    Ik stond op plek 64.000 ongeveer.
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is toch echt 32000.
    [​IMG]
    Misschien krijg jij vorrang omdat je ook een Oneplus One hebt gekocht?
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2015
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    [QUOTE
    ="Tim, post: 5336357, member: 8587"]Is toch echt 32000.
    [​IMG]
    Misschien krijg jij vorrang omdat je ook een Oneplus One hebt gekocht?[/QUOTE]
    Hmmm, wellicht.

    Heb zelf 3 One's gekocht op het account en er zijn 8 invites die ik heb geshared ook geclaimd. Tevens ben ik een beetje actief op het Oneplus forum.

    Dus misschien heb je gelijk. Raar systeem ook.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Hmmm, wellicht.

    Heb zelf 3 One's gekocht op het account en er zijn 8 invites die ik heb geshared ook geclaimd. Tevens ben ik een beetje actief op het Oneplus forum.

    Dus misschien heb je gelijk. Raar systeem ook.[/QUOTE]
    Jup heb een beetje op het forum gekeken daar kwam ik ook berichten tegen van mensen onder de 10000 die nog geen invite hadden (en ook geen One) en mensen met een One en een plek boven de 100k die wel een invite hebben ontvangen.

    Aan de andere kant vind ik het ook niet erg om nog eventjes te moeten wachten. De Nexus 5 wordt als het goed is ook binnenkort aangekondigd en dan kan ik nog kijken welle mij beter bevalt
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    @AnubisNefer Hoe bevalt de OPT?
    (Mini)review verzoek! :cool:

    Sta nu zelf op plekje 6.000.000 en een beetje. Was kennelijk vergeten mezelf in te schrijven voor een invite. :emo:
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    OnePlus Two
    Als alledaagse user die whatsappt, youtube kijkt en mail checkt, merk ik niet veel snelheids winst tov de OPOne. Natuurlijk is ie wat snappier, vooral bij interacties tussen apps switchen, gevoel van touch etc. Maar niet de snelheidswinst die ik me voorstelde, echter is dit niet storend en eigenlijk ook niet belangrijk. Specs wise is dit een monster en hij doet zeker niet onder ivm andere high end toestellen waar je minstens 2x zoveel voor neer moet leggen.

    Beeldscherm
    Degelijk, niet 4k maar voor een telefoon vind ik 4k bullshit en overkill. Het scherm is scherper en minder gesatureerd dan de OPOne, maar dit kan ook softwarematig aangepakt zijn. Desalniettemin, zeker een verbetering tov de OPOne.

    OS
    Oxygen os is niet anders dan Cyanogenmod, maar er ontbreken een paar functies. Zo zijn er geen themes en ook geen oplopende beltonen cq alarms in te stellen. Dit zijn wel zaken die je makkelijk kan oplossen door een andere launcher te gebruiken en ook een ringtone maker te gebruiken en dan te kiezen voor een fade in van een paar seconden. Zo gepiept. Qua launcher heb ik gekozen voor Buzz launcher, voor mij persoonlijk de beste launcher. Met minimale effort, heb ik mijn interface zo gemaakt dat het minimalistisch oogt zonder de skin van Oxygen te verliezen. Een skin over een skin dus. Ideaal.

    Camera
    Sterke verbetering tov de OPOne. Het focussen is veel beter, fotos zijn scherper en detailrijk. Een plus.

    Design
    Dit is een highend toestel qua look en feel. Damn wat is de telefoon mooi. Tel daarbij op dat je de backcover kan verwisselen en het te customizen is naar je eigen smaak. Er zijn 4 designs verkrijgbaar voor rond de 24 euro. Bamboo, Rosewood, Black wood en Carbon.

    Fingerprint scanner
    Werkt zeer responsive. Ik heb meerdere vingers ingesteld zodat het niet uitmaakt hoe ik mijn telefoon oppak. Hij herkent hem gewoon. Amper een seconde verwerkingstijd.

    Conclusie
    Ik was al zeer tevreden met mijn OnePlus One en ook zeer tevreden met mijn OnePlusTwo. Zodra de Three aankomt, zal ik niet aarzelen. OnePlus is goed bezig en dat merk je aan alles. Hun design bibliotheek trekken ze in alles door. Er is goed over nagedacht door de designteam en dat zie je.

    Ik ben zeer tevreden.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2015
    Exionche, Jorrie, Killamonkey en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Samsung Galaxy S6

    Man man man begin nu toch wel te twijfelen of ik niet toch een iets duurdere abbo zal nemen. Bedoel ben nu gewend om 12 a 15 euro per maand te betalen:+

    Zit bij T-Mobile te kijken en daar betaal je 35 euro met 3 GB, 120 belminuten en 10000 smsjes. Ik zat even te kijken naar 6GB en 12 GB en betaal je 39 euro en 44,50 euro. Het is wel een hoop geld, maar die 12 GB maakt het toch wel aantrekkelijk hoor. Ik ben best wel van het internetten op mijn mobiel en een Youtube filmpje bekijken doe ik ook weleens, maar 1GB (wat ik nu had) vind ik persoonlijk toch wel te laag. Dan is 3GB al een verschil en al helemaal 12GB haha:cool:

    Dat zijn trouwens wel actietarieven:+ Normaal is die prijs van 35 euro al gauw 44 euro en die van 44,50 is normaal gesproken 59 euro. Dus scheelt toch wel behoorlijk.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Ook net een invite ontvangen maar begin nu weer te twijfelen of ik niet op de aankondiging van de nieuwe Nexus 5 moet wachten

    Misschien heb ik dus vanavond een code te vergeven dus als er mensen interesse hebben laat het even weten
     
    Ferron vindt dit leuk.
  14. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is de HTC m7 van mijn vader tijdens een update/installatie uitgevallen. Hij start nu niet meer op. Blijft hangen bij het witte scherm met logo van HTC.

    Heb de hard reset geprobeerd, recovery, maar beide lukt niet. Aansluiten op de computer werkt ook niet. Krijg dan een foutmelding: mtp usb device.
    Iemand tips of ervaringen hiermee?

    Alvast bedankt!
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben geïnteresseerd, hou me maar op de hoogte als je wilt! :D
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Sorry, ga hem toch zelf halen
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Vorige week hetzelfde bij die van mijn pa.

    Rebooten met Power+Volume down. Als hij trilt, loslaten. Hij zou nu weer normaal moeten booten.
    Lijkt op probleem met een update. Ik ga hem komende week ergens factory resetten.
     
  18. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Iemand interesse in een OP2 invite? Ga hem zelf nier gebruiken. PM maar!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit is wellicht een stomme vraag, maar dat is dan even niet anders.

    Ik ben sinds vandaag van Vodafone af en zit nu bij Simyo. Twee jaar geleden kocht ik de Galaxy S4 bij Coolbue met een Vodafone abonnement. Ik heb de nieuwe simkaart in de foon gedaan en heb ook bericht gekregen dat mijn nummer goed is overgezet. Toch ben ik niet te bereiken, daarnaast zie ik op het hoofdscherm van de S4 ook geen Simyo staan waar normaal altijd wel Vodafone stond. De simkaart lijkt echter wel te werken, want het wachtwoord tijdens het opstarten werkte gewoon.

    Dan is mijn S4 gewoon simlock vrij toch? Ik heb er niet extreem veel verstand van en vraag me nu dus af of het mogelijk is dat alleen de Vodafone simkaart erop werkt en dat ie voor andere kaarten eerst simlock vrij gemaakt moet worden, kan dat het zijn? Want ik heb Simyo gebeld, ze zagen dat ik met mijn eigen nummer belde maar iemand die mij probeert te bellen krijgt alleen maar een ingesprek toon.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Soms neemt een overstap iets meer dan een paar minuten in beslag, kijk er morgen nog even een keer naar.
     

Deel Deze Pagina