Eerste missie geprobeerd te doen, best lastig maar onwijs bruut. Ik was aan het sneaken en werd opeens gezien door een guard, schrok me de pleuris
Mja...tell that to Rockstar. Als je in GTA IV iemand in zijn been raakte, dan leefde hij tenminste nog of liep gebukt weg. In V zijn ze praktisch meteen dood. In RDR sleepten ze echt met hun gewonde voet/been. In GTA IV werden wisten cops nog hoe je een burger staande moest houden en in de politieauto stoppen, in V schieten ze de burger gelijk dood voor elk klein iets. Bewust of gewoon om een rare reden er niet in gestopt? Ik vind het ghey Zijn dat die soort kasten met een blauwe knop erop? Dan ligt alles stil, ook de lichten enzo he?
Dat is dan wel weer waar idd. Edit: Eigenlijk wel jammer dat The Man who Sold the World de David Bowie versie is ipv Nirvana versie. De Nirvana versie is imo mijlen beter dan Bowie. Maar helaas geen jaren '80.
Bizar. De gemiddelde game zou de stash dwars door het paard heen gaan. Dat zelfs hier aan gedacht is vind ik echt vet
david bowie versie is fokking epic in deze game, maar wel in een nieuw jasje gegoten. (nirvana versie is uiteraard ook master )
Die van Bowie is ook geweldig inderdaad. Nirvana is wel een tikje beter. Alleen past deze versie wel beter bij de game.
Even mijn comment beter toelichten. Vind de Bowie versie uiteraard geweldig, sowieso is Bowie een held!
Eurogamer review: http://www.eurogamer.net/articles/2015-09-01-metal-gear-solid-5-the-phantom-pain-review Perfecte score, eindigend met: "Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain is not just a high watermark for the series. It is the greatest ever stealth game by a distance, a true masterclass from a designer and team who bow out at the very peak of their creative powers. This is one of the greatest blockbusters our medium has ever had as well as the perfect ending to one of gamings' great series - and the end of one incredible, extended journey from Hideo Kojima. For decades to come, players will see the legacy of Metal Gear Solid, and have no choice but to salute."
Weet niet het is dag 1 extra content dlc Beschermingschild mgo zo boost kartonnen doos Adam ska pistool en snake outfits NVM kijk net in het hoesje onderin zat nog een code