Ik speel heel de avond al de demo in rivals en ik ben verkocht. Het rijd goed en je merkt goed het verschil tussen fwd/rwd/ awd. locked 60 fps is heerlijk en het racen in de regen is echt uitdagend het voelt nu echt als een natte baan, en daarbij ziet het er allemaal nog erg lekker uit ook. Mooie game voor naast project cars.
Pfoe die Golf 7 R klinkt ook gewoon precies goed zeg!! Heerlijk dat geluid in Forza 6, het is echt wel verbeterd t.o.v Forza 5, geen twijfel mogelijk. Ook het piepen van de banden klinkt veel fijner en echter En die grip he, heerlijk! Eindelijk een fijn gevoel in het bochtenwerk, me is a happy man!
Is de fotomode ook in de demo al beschikbaar? En forzavista ook nog niet gevonden in de demo. In het laadscherm staat soms als tip 'druk x in het hoofdscherm voor forzavista'.....
Nadat je de demo hebt uitgespeeld en opnieuw opstart kom je in een menu. Daar kan je voor "rivals" kiezen! Veel plezier met de Audi en de andere wagens.
Iemand een idee waar je de Deluxe Edition (die van 80/90 euro) kan pre-orderen/bestellen? Net bij de Media Markt stond ie niet eens in de computer, op de site van Gamemania bijvoorbeeld ook niet en zie 'm verder alleen op Xbox.com staan.
Ik heb volgens mij op het Forza forum gelezen dat de Deluxe Edition digital only is. Het forum ligt er alleen uit dus ik kan het niet meer opzoeken.
Wat hier boven door Flavour al gezegd wordt klopt. Ik heb dit 5-6 weken terug uitgezocht en zowel de deluxe als de ultimate versie zijn digital only. Prijzen zijn voor NL (EUR) niet mals... Zag ze respectievelijk voor 89 en 109 in de store staan. Ik twijfel nog of ik ik een deluxe exemplaar neem vanwege dat ik mijn games liefst fysiek koop en alle forza's fysiek in speciale edities had.
Hey Nieuw hier op XBW, Ik ben Rik Fast en heb een liefde voor Racing op allerlei platforms. Van Sims tot arcade, en vind het leuk om hier te mogen zijn Ik weet niet of het hier de juiste plek is voor de onderstaande video, mocht dat niet OK zijn dan laat het maar weten. Forza 5 speel ik een paar maanden omdat ik daarvoor geen Xbox systeem had. Mijn vorige Xbox was de originele van een decennia geleden. Daarop MotoGP 1 en 2 grijs gespeeld. Maar eigenlijk dit jaar weer begonnen met racen, en met veel plezier. Forza 6 ga ik zeker spelen en mijn vorderingen zal ik tevens geregeld op mijn Youtube kanaal zetten. Ik heb een video gemaakt van de Demo van Forza Motorsport 6 en kun je hier bekijken:
Waar kan ik de Demo vinden? Ik heb al bij games gekeken, maar kan alleen de volledige versie vinden voor pre-order. Of ligt het aan mij UK locatie?
Met deze ferrari 430 s is driften vanzelfsprekend en gewoon rijden de uitdaging, als je de hulplijnen weg mietert (of mieterd ): De andere Rivals zet ik ook op mijn kanaal: https://www.youtube.com/user/RikFastNL