1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War Ultimate Edition

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 jun 2015.

  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Private executions moeten we vaker doen, tenminste een beetje gelijkwaardige teams.
     
  2. Martien1994

    Martien1994 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    2
    Zeker weten , morgen ef headset bij mn neef ophalen haha :)
     
  3. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Je moet wel ff je bek houden volgende keer :+
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hatseflats!
     
    Daz, Remo NL en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  5. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Man, ik ben het zo verleerd om op een console shooters te spelen. Waar ik vroeger met Gears meekon op een redelijk hoog niveau, is dat nu helemaal verdwenen. Ik heb het idee dat ik nog niet eens op 10% zit van wat ik ooit kon. Speel gelukkig wel met een paar gasten van het oude SG waar ik me dan aan op kan trekken en daardoor sneller de feeling terug kan krijgen, maar helemaal jofel gaat het zeker niet.
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Same! Af en toe wel van die momenten dat het lekker gaat met zelfs de epische shotty battles, maar helemaal er in zit ik er ook echt nog niet. Maar ik heb ook gemerkt dat het soms ook gewoon niet klopt qua verbinding. Gelukkig niet zo erg als toen, maar het hapert soms flink of er gebeurt gewoon niks met point blanks en zelf lig je na 1 keer al down. :+
     
  7. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    hier ook hetzelfde. Het is lang niet zo erg als destijds op de 360, maar soms knal je 4 man achter elkaar af met de gnasher en het volgende moment word eet je een headshot (van een shotgun!) van grote afstand vanuit blindfire. Op dat moment is het moeilijk om de game te waarderen, maar ach zolang iedereen er last van heeft...

    Speel voor nu vooral blitz. dat is met randoms sowieso al een flinke bende, dus dan maal ik er ook niet zo om als er eens wat vaags gebeurd.

    Blijf het overigens net als toen wel jammer vinden dat de lancer gewoonweg geen goede optie is in MP. Dat moeten ze destijds toch anders bedacht hebben.
     
  8. Martien1994

    Martien1994 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe sla je zelf clips op ?
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dubbel tap Xbox (guide) button -> X
     
  10. Martien1994

    Martien1994 Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks , had k dat maar eerder geweten hahah
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Tja dat heeft iedereen die speciaal voor Gears weer eens een shooter op de console speelt denk ik. Toen wilde ik ook goed zijn, nu speel ik gewoon voor de fun.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    De_GnashR vindt dit leuk.
  13. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Rooftops op Execution incoming :+
     
  14. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Hammer time!
     
  15. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Hopelijk brengen ze snel een patch uit. Melee hits van 2 meter afstand. Volle boomshot hits dan down etc.
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik speel GOW nu voor het eerst online en ik word echt helemaal afgemaakt. Ik heb een tijdje geen online shooters gespeeld. Een paar jaar terug veel COD en was er daar ook best goed in. Maar dit, jezus, echt wat is het moeilijk. Het lijkt ook wel of al mijn tegenstanders fucking goed zijn. Ik kom weinig andere noobs tegen in ieder geval. Wat ik ook vaag vind is dat ik iemand (voor mijn gevoel) echt een paar keer goed raak, hij niet dood gaat, zich omdraait en mij met één schot neerhaalt. Het gaat waarschijnlijk heel wat tijd kosten om dit goed onder de knie te krijgen.
     
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat zullen wel active reloads zijn. Alhoewel de shotgun nog wat hit detection issues heeft als je blind fired. Dat wordt in de komende patch gefixt.
     
  18. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Wat een heerlijke game. Gnasher voelt weer vertrouwt aan. Nu alleen nog ff de sniper onder de knie krijgen. Sniper zelf is naar mijn idee flink beter geworden vergeleken met deel 1. Er worden flink wat hoofden gepopt.

    Heb al met een aantal mensen van hier online gespeeld. Zoek vooral mensen die execution willen spelen met een headset erbij. GT: Gainesis
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    60fps helpt daar ook wel mee. Veel makkelijker om dan preciezer te zijn. :)
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Snipen is super easy in deze, pop, pop, pop... haha!
     

Deel Deze Pagina