Twee vrienden van mij hadden vandaag een story missie, iets genaamd met Bees. Beide vonden het een supertoffe missie met veel spanning en het gebied vonden ze ook vet. Dat gezegd te hebben, hoef ik eigenlijk verder niets meer aan wat jij zei toe te voegen. 100% mee eens, helaas....dat wel. De intro was oa zo subliem omdat het lineair was. Tot nu toe is de open world van de game niet extreem boeiend en er gebeuren tot zoverre weinig tot geen random dingen. Je komt met een open world structuur, dus dan kunnen zulke dingen er ook in. Maar dat lijkt niet het geval te zijn.
Ik ga ongetwijfeld nog coole missies krijgen, maar ik weet gewoon zeker dat het niet de genialiteit van MGS3 gaat halen.
Last but not least.....merk ik echt dat ik moeilijk in het verhaal kom door de manier van aanpak in deze game. Met aanpak bedoel ik....elke keer die credits, gewoon weird. Dan dat je al die tapes hebt om te beluisteren en hier lijkt so far echt het verhaal in te zitten. Sorry maar dan heb ik dat liever in cutscenes. Zoals het nu in MGS5 gaat is het alsof ik dingetjes van een lijstje afstreep, de missies dus. Het voelt raar aan en ik snak echt naar de missie structuur van MGS, MGS2 en MGS3.
Lang verhaal kort....geef mij ook maar gewoon de lineaire aanpak.
Dit is wel weer zo'n toffe Kojima touch:
Wanneer je naar Mother Base gaat op de verjaardag die jij hebt ingevuld.
Laatst bewerkt: 3 sep 2015