Tuurlijk heb ik die Vreemd dat die DLC er dan niet op staat? Op Bol.com staat de Legendary Edition voor 60. Krijg je de HAKKE weapon pack ook nog bij. Wat zit er in de 40 euro aanbieding dan? Binnenkort beschikbaar. Dus op de dag zelf aanschaffen? Vreemd. Staat voor de rest ook geen moer bij
Kwam net dit tegen.. Weet niet of t al vermeld was hier maar wel geinig om ff te lezen wat ze allemaaL met destiny van plan waren en hoe t uiteindelijk geworden is.. http://www.gamepur.com/news/20099-b...-contents-list-fabricated-also-addresses.html
Heb het allang gedownload hoor. Monkey zelfs nog eerder. Optie was er zelfs al tijdens de E3 om te kopen. Heb je het zelf ook gelezen?
Ik heb die pre-order inderdaad al 2 maanden geleden geplaatst en ik dacht eerst "misschien omdat wij US store hebben", maar roidz heeft hem volgens mij ook al aangeschaft
Hahaha ik zie t al @Hybrid .. Had t ff vlug bekeke onder me werk had t begin stuk Overgeslagen Maar sommige dinge waren wel vet geweest als t erin zat hehe Maarre zal vanaaf nog is kieken in de store ofk die dlc los kan kopen... Want gister zag ik t echt nergensssss
Ik heb de console op NL staan, dus NL store en heb via de store op Xbox One ook de DLC aangeschafd.. Vroeg in juni. Als ik nu inlog op xbox.com, zie ik ook binnenkort beschikbaar. Als ik op de console kijk, is de DLC wel aangeschaft.
Dan is dat misschien aangepast? Alsof het wat uitmaakt de dlc is een fucking unlock code voor wat er een week daarvoor gedownload moet worden
@Maddmonkey heeft toch strange coins zat om dat te kunnen betalen.. Dus het zal hem z'n reet jeuken..
Als je nou verder leest dan zou je waarschijnlijk doorhebben dat ik het daar niet over had die 40 euro versie komt gewoon, daar hoeft niemand zich druk om te maken. Maar je ging toch pas 2 weken later die dlc kopen ? Dan maakt het al helemaal niet uit of het op release komt of eerder En oprotten met je kut grapjes. Doe je maar lekker met shiz en co.
2 woorden. TAM-PON. Oprotten met je kut sarcasme. Dat doe je maar lekker met ... met ... ja, met wie eigenlijk?
Wat heb ik te maken met de ongesteldheid van @Rampage . Ik dacht dat we iets hadden samen @Maddmonkey helaas lijkt het niet wederzijds te zijn. @Rampage love you man.