Zo ga ik ook spelen. Game is inderdaad al groot zat en die rankings kunnen me wat. Wil gewoon de missies lekker op mijn eigen tempo doen, en zoveel mogelijk doen en pakken. Voor S rankings is tijd belijkbaar erg belangrijk, dus dat valt voor mij al af
Helemaal mee eens man. Eigenlijk zijn er best veel van die open world games waar je het na een tijdje wel gezien hebt of gewoon eigenlijk nooit echt volledig 'in' komt. Ik heb dat met Arkham Knight, het kan me gewoon niet beet houden...zeg maar. Witcher 3 absoluut wel weer en als grote GTA fan doet het bijna zeer om te moeten zeggen, maar ook bij GTA 5 verloor ik mijn interesse na een tijdje...te snel eigenlijk. Far Cry 4? Zelfde verhaal. Om nog maar te zwijgen over de AC games. MGS3 was gewoon bijna perfect, met hoe het begon in dat gebied en dan ook dat survival aspect. De geweldige cutscenes en alles bleef je boeien. Precies de goede combinatie van gameplay en cutscenes hier. MGS5 had dat gerust ook mogen zijn van mij. Maar goed...fuck it, we spelen gewoon rustig verder. Aangezien je sowieso vaker op dezelfde plekken weer moet zijn voor andere objectives doe ik dat niet. Anders ben ik in no-time spuugzat van die gebieden. Hopen dat er dan nog meer volgen. Wel zeer goed is de A.I. van de vijand, niets geen casual meuk dat ze je niet zien van een kleine afstand, je bent echt gespot voordat je er erg in hebt. Oh en niets van die achterlijke Mark & Execute uit sommige Ubischoft games, waar je inprincipe de game gewoon op auto-pilot zet. Kudos naar Kojima en team dat ze het trouw aan de serie hebben gelaten.
Hier nog een overzicht wat allemaal je score beïnvloedt : http://www.eurogamer.net/articles/2...-gmp-s-ranks-mission-scores-calculations-4014
Kunnen mensen hier een beetje oppassen met spoilers? Ik zag hier al wat over locaties waar ik niets van af wist. edit: Oh, ik hard de kaart in het doosje nog niet opengevouwen.
Mwuah, locaties waren toch al een beetje bekend door de trailers. Voor de rest gaat het hier goed met de spoilers. Net een toffe story mission gehad waar ik echt bijna een perfecte infiltratie deed. Helaas alsnog een B-rank door het einde (en waarschijnlijk de tijd die ik ervoor nam).
Heb btw wel een vage bug (haha) in Afrika bij de eerste missie. In de avond kleurt de hemel groen bij mij en lijkt er een soort waas eroverheen te gaan. Eigenlijk is het best vervelend, killt de ervaring tbh. Het kan niet aan mijn instellingen liggen want in Afghanistan is donker gewoon zoals het hoort. Hoop dat dit even gepatchd word.
Via je doos kan je ook fast travellen in je Motherbase Mijn Fulton nu ook helemaal geüpgrade, kan nu voertuigen en ander zwaar apparatuur mee jatten
Haha, ik had het eens gezien in zo een filmpje, op zo'n geel vlak dichtbij de helipad moet je in een doos kruipen en dan kan je op driehoekje/Y drukken.
Ik weet niet of anderen het ook lichtelijk vervelend vonden, maar wanneer je iemand ondervraagt, je paard roept, dat 'knock' geluidje met je bionic arm wil doen moet je toch LB> rechter stick erheen en dan stick indrukken om te bevestigen? Je kunt dat ook uitzetten. Dan hoef je dus alleen LB> rechter stick erheen en loslaten. Het is een klein iets maar werkt fijner vind ik. Options>control options>call commands naar call button zetten.
Ik zat er al een tijdje mee, maar ik weet nu eindelijk waar ik de game me een beetje aan herinnert, namelijk Commandos! Bij de oude MGS games en andere stealth games ging het minder om het pure plannen voordat je een move maakt etc., maar door de opzet van MGS V is dit juist heel belangrijk en houdt je echt goed de patrols in de gaten.
Klopt man. Tenzij je zoiets hebt van fuck it...go Rambo on their ass. Maar daar zit geen fun in. Over fun gesproken. Op een dude af sneaken en dan C4 op hem plakken. Leuk dat dit kan. Stel het is een chauffeur en hij stapt in een truck of jeep met andere soldaatjes erin.....kaboom!