Ik weet wel waarom je hem op disc wil hebben. Meestal net zo duur als digitaal en soms zelfs goedkoper terwijl je meer krijgt (fysiek doosje en disc) en je kan het doorverkopen . #Winning! #DiscGamesForLife!
Ja, waarschijnlijk vind ik die doosjes gewoon leuk. Het scheelt denk ik ook ruimte op mijn harde schijf... En doorverkopen doe ik bijna nooit, want wat nou als ik toch nog een keertje misschien dat spel wil spelen.... Maar goed Mad Max! Ik heb er zin in
geen reacties op de dag van de release.. Hoe bevalt hij ? Heb hem zelf ook opgepikt met de 3=2 actie, het weekend maar even kijken
Speel hem nu een dag of 2. Leuke game, ziet er goed uit en ik kan me er prima mee vermaken. Beetje een mix tussen Assassins Creed en Just Cause in een wasteland. Je moet bepaalde dingen opblazen om een camp over te nemen, hebt ballonnen om alle points of interest te spotten, en je kunt lekker ronscheuren met je auto. Soms is het best nog wel lastig om in leven te blijven, maar dat kan ook aan mij liggen . Ik ga nog wel plezier hebben van Mad Max de komende tijd
Vanmorgen mee aan de slag gegaan en vermaak me er prima mee, leentjebuur van de hedendaagse games maar ik vind het prima. MGS 5 blijft voorlopig nog in de kast staan, heb nog niet de behoefte gehad om die weer in de Playstation te doen na Mad Max.
Prima, op zich simpel, maar ik verpest het nog best vaak . Je hebt gewoon je strong + weak attack, en daar kun je combo's mee maken (mits deze unlocked zijn). Zodra een tegenstander gaat meppen verschijnt er ook een boven zijn hoofd. Druk je op tijd, dan parry je (best lastig als er 3 of meer om je heen staan). Je hebt ook nog een Fury meter, als die vol is heb je voor bepaalde tijd meer kracht, je slaat een stuk harder. Ik vind het wel leuk, van mij hoeft het allemaal niet zo ingewikkeld.
Yep, meerdere keren. In je auto ben je redelijk veilig, zodra je uitstapt moet je uitkijken dat je niet geraakt wordt door rondvliegende brokstukken (of de bliksem). Erg vet gedaan!
Absoluut, het is best wel een happening die storm en gaaf dat er dat in gedaan hebben, als ik die storm aan ziet komen is het gelijk verschuilen achter een grote rots, daarna als tip verschijnen er kisten op je radar, dit zijn muthaloads waar veel scrap in zit. Heb er nu een aantal uur inzitten en het verveelt me nog geen moment, ik heb dan ook de urge om alles te pakken.
Digital Foundry heeft hun analyse online staan. 1080p/30fps op beide consoles dus en de Xbox One versie heeft soms zelfs net een wat betere framerate. Impressive voor een behoorlijk mooie en grote sandbox game. Het toont echt aan hoeveel de Xbox One verbeterd is vergeleken met het begin zeg maar. Tof!