Hij heeft alleen wel gelijk vind ik man. Ik mis de cutscenes ook gigantisch. Normaal gesproken zou je nu allang heel wat van het verhaal weten door de vele coole cutscenes zoals in de vorige console games, maar nu...waar de hel zijn ze? Zo kom je totaal niet in het verhaal en wat Fiasco ook zegt over dat je teveel vrijheid hebt...dat heb ik dus ook. Het lineaire uit de vorige delen werkt vind ik VEEL beter.
Ook die open wereld...ik had het er net met iemand in de party nog over. Die gaf een paar voorbeelden hoe deze wereld nog veel boeiender had kunnen zijn. Gewoon wat burgers in Afghanistan in hun huisjes zetten, of dat er random burgers worden meegenomen door soldaten of dat er wat gevechten aan de gang zijn. Dat soort dingen. Ze hadden qua sfeer en met die menigtes van mensen best wat naar AC mogen kijken denk ik.
Leuke game verder hoor, maar waar die 9's en 10'en vandaan komen......so far, geen idee.
Link werkt hier niet. Wat is het precies?
Ik heb er nu ook ineens last van. Idroid blijft maar laden en laden. Sterker nog...ik kan nu niet eens bij mijn Mother base optie, laden en laden en niets anders.
Laatst bewerkt: 4 sep 2015
Marcelinho_NL vindt dit leuk.