Prologue en Mission 1 gedaan. Prologue/intro erg vet, maar leverde wel wat vraagjes op ...
Wie is die fire Dude? Wie is dat gasmasker ventje? En what about die skulls in mission 1? Neem aan dat dat later allemaal wel duidelijk wordt?
Had eigenlijk pas na de missie (1) door dat die zich in een afgesloten mission zone binnen afghanistan afspeelde en dat binnen die zone meer te doen was, zoals outposts, etc. Ik ben gelijk voor de intel gegaan en daarna voor mission objective. In dat gebied bevinden zich nog vier objectives (?????) en twee blueprints als ik het goed heb begrepen. Kan ik nog terug naar dat gebied buiten een missie om? Of moet ik dan de missie herspelen. En als ik een missie herspeel, behoud ik dan eerder gevonden resources, blueprints, etc ?
Overigens nog erg wennen aan de controls, gaat nog niet soepel allemaal. En het sluipen (crouched), als ik van achter op iemand afsluip draaien ze zich altijd net voor dat ik bij ze ben om. Moet ik dan zachter sluipen (pookje minder ver vooruit duwen) of wordt dat later beter door upgrades ofzo? Ook als ik ontdekt wordt heb ik de neiging (ala Splintercell snel weg te sneaken), maar beter is om dan een headshot te doen. Daar moet ik echt nog aan wennen.
Verder lijkt het me wel een lekkere game waar ik nog wel ff mee bezig ben
Klik om te vergroten...