Gisteren gestopt met Hardline (zat in waardeloos team) en had even mijn buik vol van BFH. Toen BF4 (TDM) maar weer eens opgestart, na 6 maanden of zo. Viel me zeker niet tegen. Grafisch toch fraaier dan Hardline (al bekend, maar toch opvallend). Liep ook best soepel. De movement is iets anders, maar lijkt niet langzamer. De controls zijn vrijwel identiek, dus wat dat betreft game je zo door. Ik had even moeite met de kills, leek wel of mijn kogels geen effect hadden. Blijkt toch een kwestie van burst schieten (wat ik altijd doe trouwens) EN stilstaan als je schiet. Lopend (rennend) schieten heeft nauwelijks zin (tenzij van extreem dichtbij)
Liep er wel een gast rond met een overpowered shotgun of zo. Daar ergerde ik me wel een beetje aan. Maar goed, uit de buurt blijven en midrange gaan lost dat problem op
Ik ga de komende dagen BF4 maar eens verder verkennen. Ik heb premium, dus zullen vast wel nieuwe leuke zaken bij zijn gekomen. Zoals die night maps etc??? Moet ik dat nog downloaden ergens?
Ohh, ik zag wel de AN94 ... daar ben ik gelijk mee aan de slag gegaan. Lekker wapen
Klik om te vergroten...