1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mr Robot was tof. Btw er is een scene na de credits dus niet gelijk uitzetten.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Bijna door het eerste seizoen van Narcos heen. Top serie :)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ga ik nu ook aan beginnen nu ik Sense8 klaar heb. Moet ook nog Show me a Hero kijken.
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Net gezien. Tof inderdaad. Kan niet wachten op S2 :D
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En dat was Oz, voor de zoveelste keer.
    Morgen ff laatste Mr Robot checken.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatste Mr Robot was een goede finale. Eigenlijk is alles wel duidelijk en zijn er nog weinig vragen over...behalve...

    Wat is er met Tyrell gebeurd? En het lijkt erop dat die grijze duif weet wie hierachter zit. Gaat ongetwijfeld spannend worden volgend jaar. best apart eigenlijk, had zeker wel een cliffhanger verwacht. Wel interessant dat we die strand scene weer even kregen te zien.....ongetwijfeld zit hier iets achter. Of niet.....

    Verder dacht ik zelf even dat Tyrell die fsociety speech deed, afwachten of dat zo is of niet. En natuurlijk wie er aan de deur van Eliott klopt. Gekke theorien op IMDB dat Eliott straks gewoon ook Tyrell blijkt te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2015
  7. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Mr Robot was inderdaad wel tof. Overlap met die gebeurtenissen waardoor het is uitgesteld is wel een beetje mager. Die CEO van Evil Corps is gewoon de duivel. Bizarre man.

    Als Eliott ok Tyrell is dan is dat gesprek met zijn vrouw wel bijzonder. Hij klopte op de deur en zij vroeg "Can I help you?". Ik denk niet dat ze zoiets tegen haar eigen man zou zeggen. Ook al is hij op zijn eigen deur aan het bonken. Het zou wel weer interessant zijn als nog meer hoofdpersonen in zijn hoofd zitten. Zoals dat nichtje van zijn dode vriendin die door dezelfde actrice wordt gespeeld. Als dat maar niet te ver doorslaat.

    Ik vind dat deze serie zijn eigen draad moet hebben: http://forum.xboxworld.nl/threads/tv-mr-robot.177201/
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2015
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Haha OZ blijft tof om om de zoveel tijd weer eens opnieuw te kijken. Toevallig zelf ook net weer begonnen.
    Volgens mij voor de 4e keer ofzo. Best bizar, want volgens mij de enige serie die ik echt opnieuw blijf kijken.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh ok dan, dat van dat nichtje zegt me even niet gelijk wat. Voor mij hoeft dat allemaal echter niet zo. :)
    Dat hij zijn pa gewoon in zijn hoofd heeft zitten dag ik eigenlijk al aankomen in het begin en daarna weer even niet door een bepaalde scene. Maar nog meer personen...nee dat hoeft voor mij allemaal niet zo. En idd die CEO is een harteloos figuur, zijn reactie over die dude die zelfmoord had gepleegd...damn.
     
  10. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Zo dan, ik ben ook begonnen met SOA zo'n anderhalf week geleden. Nu seizoen 2 erop zitten. Erg vette serie, ik sloeg hem altijd over omdat ik al wat anders keek of iets anders me vetter leek. Maar tot nu toe erg vet!
    Benieuwd hoelang het kan boeien en of 7 seizoenen niet te veel is, wat vaak zo is met series (herhaling en overdrijven etc.)
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Narcos _O_

    Man man man, wat is dit een toffe serie!
     
    Tim vindt dit leuk.
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Arrow: Season 4 Trailer

     
    Robinsky009 vindt dit leuk.
  13. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873


    Vette film, benieuwd of de serie dat ook is :)
     
    Goiz en McSparkle vinden dit leuk.
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik hoop het, de film was inderdaad best tof!
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Afgelopen week Mr. Robot gekeken, wat een toffe serie :). Gisterenavond de eerste aflevering van Narcos gekeken. Ook al een vette serie. Heb toch wat gemist de afgelopen maanden. Nog meer goede series welke dit jaar zijn begonnnen?
     
  16. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Marco polo, sense8. Wel twee hele andere series.
    Marco polo niet speciaal heel boeiend maar wel chill om af en toe aan te zetten tijdens het eten ofzo
    Sense8 heel vaag, ik vond het vet. Maar je moet er van houden
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ballers was ook tof en Bloodline.
     
    SHiZ NL vindt dit leuk.
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Thanks zal eens kijken naar Sense8. Heb de eerste afleveringen van Marco Polo gekeken en vond ze toen best tof. Zal daar ook eens verder mee gaan :)

    Thanks ik zal ze eens gaan checken
     
  19. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ballers kijkt lekker weg. Niet zo lang als andere series, en The Rock doet het altijd goed. :)
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zag dat ik ook nog aan Vikings moet beginnen :) denk dat ik me daar na Narcos maar op ga storten.
     

Deel Deze Pagina