Medical Bay gedeelte... wat. Afghanistan verlaten. Geef me eens snel meer cutscenes. Het is een superieure tactical stealth-game maar een zwakke Metal Gear-game op het gebied van verhaal en spanning.
Geloof me. MJ schreef voor het grootste deel zijn eigen teksten. Zelf vind ik hem dan ook underrated als songwriter. Men heeft het altijd over de clips en zijn moves, maar te weinig heeft het over de songwriter. Er zijn er plenty met ghostwriters zoals een Celine Dion, MJ niet. Ten eerste, nee. Ik ben onderhand alweer bij missie 7 a 8 , en ten tweede laten we vooral niet gaan doen alsof ik de enige ben die kritiek levert op de game en gewoon zijn mening geeft. Overdrijven is ook een vak my friend. Ik heb er onderhand al best wat uurtjes in zitten, aantal side ops gedaan en story en wat exploratie gedaan. Genoeg om dit voor mijzelf tot zoverre te kunnen concluderen.
@BigKabuto Dan is dat duidelijk maar toch.. Vind hem te overgewaardeerd. Paar leuke nummers maar dat daar houd het dan ook mee op voor mij. Ik heb met MJ wat jij met deze game hebt. Altijd wachtend op de 9/10 of 10/10 songs
Vraagje! Ik heb tot nu toe nog geen tijd gehad om Ground Zeroes uit te spelen. Heb 'm pas gedownload toen hij vorige maand gratis was. Moet ik deze spelen om het verhaal te snappen? (Krijg Phantom Pain morgen binnen)
Ik zou het wel doen, heb je net wat meer informatie. Je bent er in een uurtje door heen als je alleen de main missie doet.
Al mijn minpunten staan in deze review. Ik weet niet of de grotere sites dit ook gemeld hebben,maar dit is een prima review. Ze noemen de plus en minpunten op en voor het grootste deel kan ik mij er in vinden. Hier hebben ze het dus ook over die extreem lege game wereld en dat je te vaak naar dezelfde plekken gestuurd wordt om shit te doen, terwijl je daar eerder al was geweest om iets te slopen of wat dan ook. Uiteindelijk begon hij het base building wel heel tof te vinden en de knotsgekke en toffe cutscenes en daardoor bleef hij terugkomen. Ik zal er wel achterkomen of ik dat ook zo ga ervaren.
Nee? Het spel duurt niet zo lang. Maar je hoeft hem niet te spelen om PP te kunnen spelen verder. De game zelf... Heerlijke game. Ik vond MGS altijd heel vet, allemaal gespeeld maar als een van de weinige vond ik vooral de gameplay leuk, het verhaal doet me niet zoveel. Nooit gedaan ook. Ik weet het, ik ben gek. Ik vind de vrijheid in deze game echt zo heerlijk, de manier hoe je missies kan spelen, de mogelijkheden, alles is top-notch. En geen urenlange cut-scenes... Love it. Ik heb die extra dingen gedownload (box, wapen enzo), maar waar kan ik die vinden? Ik ben nog niet zo lang bezig (Until Dawn slokt mijn weinige tijd op), dus misschien komt het straks. Ik ben nog bezig om Miller te bevrijden.
Ik was eerlijk gezegd ook een beetje huiverig betreft de open-wereld. Maar ben juist erg content met het feit dat er niet veel te doen is.. Het richt zich alleen maar op stealth en dat is wat ik van MGS verwacht. Het is en blijft MGS en geen GTA oid. Bovendien valt er naar mijn mening genoeg te doen. Zou er niet aan moeten denken dat er off-story races in voorkomen oid. Maar als je gehoopt had op een sandbox game als GTA dan is het idd magertjes. Ieder zijn meuk natuurlijk
Vergeet niet de torens die je moet beklimmen om verdere delen van de map te unlocken. Dat open world dingetje mis ik ook totaal niet. Al is de beste open-world game ooit ook best vaak leeg. En jullie weten welke game ik bedoel (Nee, Vice City is de op een na beste).