Ah soooo! Ik dacht al, zit dat hier ook in ?!?
Hoe spelen jullie de missions? ik speel zonder reloads en pas me aan aan wat er gebeurt. Dus als al shit hits the fan, dan probeer ik daar gewoon mee te dealen. Ik ga voor stealth maar soms zit het tegen. Zoals dat ene mannetje wat ik niet zag in de missie 'over the Fence'. Toen was het echt chaos
Gisteren ook die Bee missie gedaan. Wat een doolhof zeg. Kom totaal niet vinden wat ii moest vinden en was zo lang bezig dat iedereen weer op begon te staan. Zit je dan, mijlen ver in vijandelijk gebied en geen clue what next. uiteindelijk maar over gegaan op killing om de gelederen wat uit te dunnen. Voordeel van het rondjes lopen zoeken was wel dat ik voor 300k aan diamonds had gevonden EN de resources ook nog. Uiteindelijk na 1,5 uur de missie volbracht. Geweldige missie!
Die simpele begin missies geven niet echt de game goed weer. Dit was de eerste missie waarvan ik echt een wow gevoel had!
Overigens heb ik een side op (extract prisoner 02) die ik heb gecomplete en die wel afgevinkt is, maar die kan ik blijven selecteren en doen. Heb hem nogmaals gedaan om te kijken of dat hielp, maar hij blijft selecteerbaar. Meer mensen hier 'last' van ?
EDIT
Wat ook zo vet is, is om verschillende dingen (radar/power) te riggen met C4 en dan, als je al heel ergens anders bent de boel op te blazen. Great distraction
Laatst bewerkt: 8 sep 2015