Dat is mooi kut startte de game ook net op en kreeg toen tweemaal een error en werd ik terug naar het dashboard gegooid. Niks kwijt though. Vond EP 1 wel echt vet. In sommige opzichten ook stuk leuker dan de telltale games. Lipsync is wel echt behoorlijk off
heel fucked inderdaad, maar gelukkig kan ik de episodes los kiezen. Alleen zijn denk ik alle photo opportunities en keuzes wel weg.
Ontwikkelaar heeft zelf nog niets bekend gemaakt, dus die datum klopt sowieso niet. Wacht zelf ook op de vijfde episode, vond de vierde erg interessant, ben benieuwd hoe het zal eindigen. Vooral het einde van de derde en de vierde episode, damn ....
Datum is inderdaad niet zeker, die is gewoon 6 weken vanaf de vorige ep geteld omdat we toch iets moesten invoeren Wanneer er een definitieve datum komt passen we dat meteen aan natuurlijk.
Mijn broertje haat dit soort games en ik houd ervan. Dus zoals met iedere game hangt het af van persoonlijke smaak. Maar past deze game in je straatje, dan is het zeker een aanrader.
Telltale games vind ik opZich wel leuk. Game of thrones game vermaak ik me nog steeds goed mee, wou deze game kopen maar op internet zijn de reviews niet heel positief.
Deze game is beter dan alles dat Telltale ooit heeft uitgebracht De sfeer en mysterie is ongekend en ik moet constant denken aan Alan Wake en Twin Peaks. Als die game en serie je wat zeggen is dit een nobrainer.
Gemiddeldes op metacritic: Episode 1 - 77 Episode 2 - 78 Episode 3 - 81 Episode 4 - 80 Gewoon prima hoor. En dit is inderdaad 10.000 keer beter dan alles wat Telltale ooit gemaakt heeft.
Eens met iedereen hierboven. Ik heb The Walking Dead (uit)gespeeld door al die hype eromheen en ik heb me er doorheen gesleept, maar die zal ik nooit opnieuw spelen. Life is Strange daarentegen wordt waarschijnlijk mijn GOTY.
Hoe tof het ook is, dit is voor mij wel de laatste keer dat ik een game koop die in episodes uitkomt. Ik vind het bloedirritant om steeds maanden te moeten wachten op een beetje nieuwe content. Episode 1 kwam in januari uit, en dan eind oktober eindelijk episode 5. Je bent gewoon bijna een jaar verder om de hele game te kunnen spelen. King's Quest lijkt mij een zeer goede game, maar ik wacht gewoon totdat ik alle episodes kan spelen tegen een lagere prijs.